Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
10 results
Search Results
Item Аналіз ефективності економічного прикордонного співробітництва України на прикладі Сумської області та місце маркетингу інновацій у ньому(Сумський державний університет, 2013) Фролов, Сергій Михайлович; Фролов, Сергей Михайлович; Frolov, Serhii Mykhailovych; Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Олійник, Віктор Михайлович; Олейник, Виктор Михайлович; Oliinyk, Viktor MykhailovychУ статті авторами проаналізовано сфери спільних інтересів і співробітництва між Україною та Росією, методичні основи такого співробітництва та його інструменти; здійснено аналіз динаміки зовнішньоторговельного обороту, товарної структури експорту та імпорту Сумської області як проявів економічного прикордонного співробітництва двох держав; побудовано прогнозні моделі зовнішньої торгівлі товарами та послугами Сумської області; з’ясовано місце та важливість економічної співпраці держав на засадах інновацій; охарактеризовано процес маркетингу інновацій та його роль у забезпеченні ефективності економічного прикордонного співробітництва. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32470Item Управління інноваційним розвитком прикордонної території на основі оцінки її бюджетного потенціалу("ВТД "Університетська книга", 2012) Фролов, Сергій Михайлович; Фролов, Сергей Михайлович; Frolov, Serhii Mykhailovych; Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Олійник, Віктор Михайлович; Олейник, Виктор Михайлович; Oliinyk, Viktor MykhailovychУ статті авторами на основі попереднього дослідження підходів до визначення категорії «бюджетний потенціал» сформовано власне її бачення, а також розроблено науково-методичні основи оцінки бюджетного потенціалу прикордонних територій, зокрема в напрямку здійснення ними політики інноваційного розвитку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29928Item Оцінка якості бюджетного менеджменту в контексті проблем інноваційного розвитку держави(Видавництво СумДУ, 2012) Фролов, Сергій Михайлович; Фролов, Сергей Михайлович; Frolov, Serhii Mykhailovych; Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Олійник, Віктор Михайлович; Олейник, Виктор Михайлович; Oliinyk, Viktor MykhailovychУ статті авторами порушено проблему сучасного стану та дієвості бюджетної підтримки інноваційної діяльності в Україні. Удосконалено науково-методичні основи оцінки якості бюджетного менеджменту, яка може бути застосована й для оцінки якості менеджменту стосовно прийняття рішень щодо інноваційного розвитку держави. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27557Item Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України)(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2012) Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Березова, Світлана МиколаївнаУ статті авторами конкретизовано поняття брендингу та його переваг. Проаналізовано сучасні наукові засади до оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі вітчизняного ринку кондитерських і шоколадних виробів) та спосіб аналізу характеру сприйняття його споживачем (зокрема на прикладі ТМ «Roshen»). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25360Item Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінки(ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana MykhailivnaУ статті автором проведено аналіз сутності та особливостей такого об’єкта інтелектуальної власності, як промисловий зразок, розкрито його роль та місце у процесі маркетингу інновації, узагальнено функції промислового зразка, удосконалено класифікацію промислових зразків та методику оцінки вартості промислового зразка шляхом введення коефіцієнта важливості естетичного сприйняття товару споживачем. Також здійснено огляд ситуації стосовно статистики реєстрації промислових зразків в Україні. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22703Item Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку(Вид-во СумДУ, 2011) Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Олійник, Оксана Вікторівна; Олейник, Оксана Викторовна; Oliinyk, Oksana ViktorivnaУ статті авторами розглянуто сутність та досвід застосування ребрендингу компаніями в сучасних ринкових умовах, причини, завдання, прийоми його проведення. Запропоновано підхід до оцінки результативності ребрендингу з огляду на стан показників адекватності, сили домінування та масштабності бренду. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18995Item Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда(ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia EvgeniivnaУ статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та правил бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда. Запропоновано підходи до оцінки результативності бренд-колористики та з’ясовано ставлення різних вікових груп споживачів до її заходів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164Item Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2011) Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia YevgeniiivnaУ статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та сучасного стану екологічного брендингу, а також з’ясовано зв’язок між маркетингом інновацій та екологічним брендингом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855Item Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку("ВТД "Університетська книга", 2010) Махнуша, Світлана Михайлівна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Махнуша, Светлана МихайловнаУ статті автором узагальнено бачення основних характеристик бренду, які впливають на його прибутковість та ринкові позиції. Запропоновано підхід до оцінки ринкових позицій бренду та визначення на його основі стратегічних орієнтирів його розвитку. // Русск. версия: В статье автором обобщено виденье основных характеристик бренда, которые влияют на его прибыльность и рыночные позиции. Предложен подход к оценке рыночных позиций бренда и определения на его основе стратегических ориентиров его развития. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/230Item Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій("ВТД "Університетська книга", 2010) Махнуша, Світлана Михайлівна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Махнуша, Светлана МихайловнаУ статті автором проведений аналіз франчайзингової форми використання бренду з позицій маркетингу інновацій, а саме виділено місце, роль та особливості такого формату ведення бізнесу, як франчайзинг, у процесі маркетингу інновації від товаровиробника до споживача, а також проведений огляд стану та сучасних його проблем в Україні. // Русск. версия: В статье автором проведен анализ франчайзинговой формы использования бренда с позиции маркетинга инноваций: выделено место, роль и особенности такого формата ведения бизнеса, как франчайзинг, в процессе маркетинга инновации от товаропроизводителя до потребителя, а также проведен обзор состояния и современных его проблем в Украине. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/188