Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Инновационные перспективы Третьей промышленной революции: экономика, энергетика, экология
    (Сумский государственный университет, 2016) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych
    Даётся определение Третьей промышленной революции (Т. п. р.) как многомерному сложному явлению. Отмечаются её ключевые отличительные особенности: переход на возобновимые источники энергии и сырья, массовое внедрение аддитивных технологий и сетевых производственных систем, цифровая основа фиксации и передачи информации, формирование горизонтальных потребительских структур, солидарные формы экономических отношений. Характеризуются базовые группы инноваций Т. п. р. в энергетическом, сырьевом, технологическом, организационном и экономическом разрезах.
  • Item
    Эколого-экономические контуры «космического корабля Земля», или горизонты Третьей промышленной революции и «зелёной» экономики
    (Сумский государственный университет, 2015) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych
    На основі запропонованого автором триалектичного підходу (що передбачає триєдність взаємодії матеріального, інформаційного та синергетичного начал) аналізуються передумови виникнення та перебігу Третьої промислової революції. Досліджуються закономірності виникнення нової соціально-економічної формації, основою якої обіцяє стати «зелена» (сестейнова) економіка. Розглядаються основні особливості «зеленої» економіки: різке зниження екодеструктивності процесів виробництва і споживання продукції, перехід на відновлювані джерела енергії та матеріальних ресурсів, інформатизація всіх сфер господарського та суспільного життя, дематеріалізація індустріального метаболізму через зниження ресурсомісткості виробництва, натуралізація використовуваних матеріалів і процесів, мережизація виробництва та комунікацій. Контури формованої «зеленої» економіки порівнюються з характеристиками «економіки космонавтів», образ якої був сформульований у середині ХХ століття К. Боулдингом.