Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Роль системного управління інноваціями в кластерних формуваннях на основі екоорієнтованого підходу
    (Сумський державний університет, 2014) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Шкарупа, Олена Василівна; Шкарупа, Елена Васильевна; Shkarupa, Olena Vasylivna
    У статті досліджено проблеми системного управління під час формування таких кластерних структур, як екополіс, при переході до екологічно сталого розвитку, розглянуто організаційно-економічні передумови застосуваня еко-креативного підходу до створення та функціонування екополісу як самовідтворювальної соціо-еколого-економічної системи.
  • Item
    Досвід Європейського Союзу у формуванні інноваційної стратегії сталого розвитку
    (ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2012) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtiarova, Iryna Borysivna
    У статті розглядається досвід Європейського Союзу в практиці формування та впровадження інноваційної стратегії сталого розвитку. У статті проведений аналіз основних стратегічних пріоритетів: формування відкритої та конкурентспроможної економіки, зниження викидів СО2, стале управління природними ресурсами, забезпечення суспільства безпечними продуктами харчування та споживання, ядерна безпека, розвиток системи безпечних технічних стандартів у будівництві та запобігання надзвичайним подіям та катастрофам. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25375
  • Item
    Синергетична основа маркетингових інновацій
    (ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2010) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtiarova, Iryna Borysivna
    У статті наведена класифікація синергізму та характеристика його видів, а також розроблений розрахунок синергетичного ефекту від впровадження інтегрованих маркетингових інноваційних рішень. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3288