Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
2 results
Search Results
Item Priorities of Marketing, Competitiveness, and Innovative Development of Transport Service Providers under Sustainable Urban Development(Sumy State University, 2021) Borysova, T.; Monastyrskyi, G.; Borysiak, O.; Protsyshyn, Yu.Відстеження зростання ролі впровадження цілей сталого розвитку, з одного боку, а з іншого – використання програм Інтернету речей у різних сферах життя, зумовлюють трансформацію дизайну мислення людини щодо способу своєї мобільності. Актуальність розв’язання даної наукової проблеми полягає в необхідності перегляду муніципальної політики щодо підходів до використання відповідних видів громадського транспорту, удосконалення політики муніципальної транспортної інфраструктури через врахування тенденцій розвитку "зеленої" енергетики. У статті обґрунтовано потребу зосередження уваги на дослідженні зміни поведінки користувачів послуг таксі в Україні в умовах муніципальної екологістики, розвитку "зеленої" енергетики, розробки відповідних програм узгодження запитів користувачів і надавачів послуг таксі на засадах сталого розвитку міста та диджиталізації послуг таксі. Проаналізовано вплив сталого розвитку енергетики на диверсифікацію транспорту, рівень використання екологічних видів транспорту, зокрема електромобілів як таксі у залежності від кількості зарядних станцій, доступності до електроенергії. Методичним інструментарієм проведеного дослідження стали методи кластерного аналізу, експертного опитування, особистого інтерв’ю, статистичний аналіз та метод нечіткомножинного оцінювання. Об’єктом дослідження обрано служби таксі та користувачів послуг таксі Тернопільської області. Результати проведеного опитування засвідчили, що пріоритетними чинниками екологічної поведінки українських користувачів таксі є рівень автоматизації бізнесу та величина автопарку служби таксі. За результатами валідного експертного опитування, проведеного з метою дослідження рівня екологічності транспортних засобів та рівня автоматизації бізнесу, встановлено, що більшість досліджуваних служб таксі характеризуються низьким рівнем екологічності. При цьому орієнтація на цілі сталого розвитку та екологічність має фрагментарний характер, а найбільш проблемними питаннями залишаються технічне забезпечення, наявність автоматизованої системи замовлень, велика частка зношення транспортних засобів у невеликих містах. Для визначення підходів до управління процесом екологізації, об’єкти дослідження упорядковано у порівняно однорідні групи. З цією метою здійснено кластерний аналіз, який дозволив згрупувати об’єкти дослідження у порівняно однорідні групи та обгрунтувати доцільність розробки диференційованих стратегій, а також підтвердити думку про доцільність розробки різних підходів до розвитку екологічної складової залежно від рівня розвитку екологічності транспортних засобів, рівня автоматизації бізнесу та відносних часток автопарку. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними для науковців та практиків у сфері інфраструктури, менеджерів та власників служб таксі, представників місцевої виконавчої влади.Item Marketing innovation activity of urban public transport: results of the empirical study(Sumy State University, 2018) Borysova, T.; Monastyrskyi, G.Метою дослідження є виявлення напрямків удосконалення процесу управління маркетинговими інноваціями надавачів послуг міського громадського транспорту обласних центрів України. Поставлена мета зумовила необхідність розв’язання таких завдань: виявити ступінь маркетингової орієнтації надавачів послуг міського громадського транспорту обласних центрів України; виявити проблеми та окреслити інноваційні напрями покращення процесу управління маркетинговою діяльністю суб’єктів вітчизняної мережі міських громадських перевезень. Методом дослідження було письмове опитування респондентів. Встановлено фрагментарне використання управління маркетинговою діяльністю та задовільний рівень клієнтоорієнтованості надавачів послуг міського громадського транспорту, недостатню поінформованість структурних підрозділів з питань транспорту стосовно операційної діяльності надавачів транспортних послуг, відсутність контролю за якістю транспортних послуг у більшості міст України. Обґрунтовано доцільність посилення співпраці муніципальних органів та приватних перевізників щодо спільної стратегічної маркетингової діяльності, підвищення екологічності послуг, створення єдиної інформаційної системи. Запропоновано такі напрями покращення процесу управління маркетинговою інноваційною діяльністю надавачів послуг міського громадського транспорту міст обласного значення України, як підвищення поінформованості пасажирів, посилення контролю міських рад за якістю надаваних послуг, проведення опитувань пасажирів з метою дослідження рівня якості послуг, подієвий маркетинг, підвищення лояльності клієнтів до екологічного транспорту через посилення комунікаційної політики, впровадження єдиного квитка на декілька видів транспорту, залучення споживачів до процесу формування маршрутів та тарифоутворення.