Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
2 results
Search Results
Item Лізинг як інструмент інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств(Сумський державний університет, 2013) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Омельяненко, Виталий Анатольевич; Omelianenko, Vitalii AnatoliiovychУ статті проаналізовано поточні тенденції та необхідність використання лізингу сільськогосподарськими підприємствами України, визначено напрями розширення переліку об’єктів лізингових операцій та запропоновано розглядати лізинг у контексті формування сталих екопоселень на основі сучасних технологій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31499Item Мотиваційний механізм інноваційного розвитку: складові та стан його ринкової структури(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2011) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha VolodymyrivnaВизначено стан сучасного мотиваційного механізму інноваційного розвитку ринкового типу в результаті виокремлення складових мотиваційного механізму залежно від елементів ринку та оцінки дієвості кожної з виокремлених складових. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4884