Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Особливості сучасної стратегічної ринково-орієнтованої діяльності підприємств
    (Сумський державний університет, 2018) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Корнатовскі, Р.
    Аналіз праць науковців-економістів і практикуючих фірм дозволив відзначити, що більшого поширення на сучасному ринку набувають непрогнозовані ситуації, які вимагають уваги до потреб і запитів споживачів. Дослідження еволюції орієнтації діяльності підприємств на ринку засвідчило появу нових бізнес-моделей, технологій і вимог клієнтів, більш потужних, ніж раніше, які свідчать про необхідність розроблення власної стратегічної ринково-орієнтованої діяльності кожним підприємством. Визначені особливості сучасних моделей ринково-орієнтованої діяльності та виокремлені специфічні характеристики діяльності можуть бути використані при розробленні та реалізації ринкової стратегії підприємства.
  • Item
    Управління еколого-економічною безпекою підприємства на засадах екомаркетингу
    ("ВТД "Університетська книга", 2012) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna
    Розкрито економічну сутність еколого-економічної безпеки та визначено основні методологічні підходи до її дослідження. Обґрунтовано необхідність розвитку підприємства на засадах екологічного маркетингу. Запропоновано методику оцінки відповідності екологічних товарів інтересам різних суб’єктів ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29941