Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Рекламна діяльність вищого навчального закладу
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasyliovych
    У статті розглянуто особливості рекламної діяльності вищого навчального закладу. Зроблено аналіз результатів маркетингових досліджень підходів абітурієнтів до вибору навчального закладу для подальшого навчання. Запропоновано принципи проведення рекламної кампанії на трьох рівнях: ВНЗ у цілому, факультеті, окремій кафедрі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12160