Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
2 results
Search Results
Item Концептуальні засади формування мотиваційної складової міжнародної екологічної політики(Сумський державний університет, 2015) Прокопенко, Людмила Олександрівна; Прокопенко, Людмила Александровна; Prokopenko, Liudmyla Oleksandrivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Прокопенко, М.О.Обгрунтовано доцільність врахування мотиваційної складової у системі формування та реалізації екологічної політики на різних рівнях. Для обґрунтованого визначення перспектив створення мотивації екологізації інноваційної діяльності в країні запропоновано методичний підхід до оцінки нерівномірності розподілу екодеструктивного впливу підприємств галузі, регіону, країни. Розроблено методичній підхід до оцінювання потенціалу мотивування екологізації інноваційної діяльності та відносної соціо-еколого-економічної ефективності методів мотивування екологізації інноваційної діяльності.Item Economic and organizational institutional grounds of the environmental management(Sumy State University, 2014) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia YuriivnaУ статті досліджено сутність та основні властивості системи управління природокористування з позиції синергетичного підходу. Удосконалено організаційно-економічний механізм управління природокористуванням на різних рівнях. Поглиблено класифікацію інструментів управління природокористуванням. Розкрито сутність інституційного забезпечення системи управління природокористуванням та основні підходи щодо її формування.