Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
2 results
Search Results
Item Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaУ статті виділено учасників маркетингового каналу розподілу продукції. Виокремлено окремі варіанти проведення стимулювання посередників виробником. Запропоновано етапи процесу стимулювання посередників у маркетинговому каналі. Визначено методи проведення стимулювання в маркетингових каналах традиційної та інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134Item Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону("Університетська книга", 2011) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaПроаналізовано сучасні підходи до розуміння території як геотовару, визначено відмінності та спільні риси понять «конкурентоспроможність території» та «маркетингова привабливість території». Запропоновано методичний підхід до аналізу маркетингової привабливості регіону та виконано відповідну оцінку Сумської, Полтавської та Чернігівської областей. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4876