Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
22 results
Search Results
Item Особливості гендерно та демографічно орієнтованих рекламних текстів(Cумський державний університет, 2016) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, С.Г.; Булатова, А.С.; Река, О.С.У статті виявлено специфіку рекламного впливу в гендерному аспекті на реципієнта, виділено особливості використання мовних засобів у різних видах реклами залежно від гендерних стереотипів адресата. Розглянуто приклади реклами типових товарів для жінок, чоловіків, молоді, дітей, людей похилого віку; подано деякі рекомендації щодо складання рекламних текстів для цільових груп, сегментованих за окремими демографічними ознаками. Підтверджено, що реклама не просто програмує реціпієнта на придбання того чи іншого товару, а вибудовує систему соціальних цінностей суспільства, зокрема гендерних.Item Особливості мовленнєвого впливу в рекламних текстах(Сумський державний університет, 2015) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, С.Г.У статті проаналізовано та класифіковано основні прийоми мовного маніпулювання в рекламі, доведено необхідність підвищення соціальної відповідальності рекламодавців та рекламовиробників, оскільки з плином часу рекламні тексти мають усе більший вплив на читачів, слухачів, глядачів. Запропоновані у статті узагальнення та подальше вдосконалення рекламного законодавства значною мірою зменшать негативні компоненти впливу стихійно існуючої реклами як на окремі верстви населення, так і на суспільство в цілому.Item Інноваційна маркетингова діяльність у житловому будівництві(Сумський державний університет, 2015) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Граділь, А.А.; Рудь, М.П.У статті досліджено нові підходи до проектування будівництва об'єктів житлової індустрії, що користуються попитом у споживачів, визначено, за якими критеріями будуються житлові комплекси в містах, сформульовано типовий життєвий цикл будівельного проекту та визначено дії маркетологів на кожному його етапі. Зазначається, що управління маркетингом у будівельній сфері адаптує діяльність того чи іншого будівельного підприємства в умовах динамічних змін сучасних ринкових ситуацій відповідно до таких етапів: проведення аналізу кон'юнктури ринку; вибору ринків, на які буде націлена діяльність організації; розробення комплексу маркетингу; втілення в практичну діяльність намічених заходів. Запропоновані у статті теоретико-методичні розробки дадуть можливість доцільніше застосовувати інструменти маркетингу, що виводить цю галузь на новий, більш високий рівень.Item Реклама та дитяча аудиторія(Сумський державний університет, 2015) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Іванова, Т.Є.У статті проаналізовано особливості світосприйняття дітьми, розкрито сутність поняття соціальної відповідальності суб'єктів діяльності сучасних комунікацій, досліджено вплив засобів масової інформації в цілому та телевізійної реклами зокрема на дитячу аудиторію. Запропоновані у статті теоретико-методичні розробки дадуть змогу нейтралізувати стихійно існуючу рекламу, що негативно впливає на маленьких громадян, та спонукати рекламодавців і рекламовиробників до створення рекламного продукту в інтересах дітей, батьків та суспільства загалом.Item Маркетинг спортивного туризму(Сумський державний університет, 2015) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Карпець, В.І.У статті виокремлена роль спорту в житті людини, порівняні різні типи міст на предмет забезпеченості інфраструктурою для розвитку туризму у сфері спорту, розроблений приклад рекламної кампанії. За основу взято Сумщину й показано, що саме такі, середні за розмірами, обласні центри України можуть бути привабливими як для занять спортом, так і для історично-культурного збагачення професійних спортсменів, спортсменів-дітей та підлітків, любителів спорту, які приїздять на змагання. Відповідні маркетингові заходи у сфері спортивного туризму повинні знижувати агресивність болільників й прищеплювати їх любов до історії, мистецтва, вітчизняної культури, здорового відпочинку.Item Особливості реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі(Сумський державний університет, 2014) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Гайтина, Н.М.; Кириченко, Т.В.У статті охарактеризовано три види роздрібної торгівлі (місцевий ринок, або базар, національна торговельна мережа та роздрібний магазин), виділено та запропоновано класифікацію рекламних засобів, що використовуються на базарі, в роздрібних магазинах та національних мережах. Обґрунтовано необхідність розмежування рекламних засобів товаровиробників, які покликані стимулювати до продажу конкретного товару чи торгової марки, від рекламних засобів самих торговців, які покликані стимулювати споживачів до купівлі в конкретній торговій точці. Проаналізовано основні рекламні засоби, які в них застосовуються, та розраховано найважливіші показники ефективності рекламної діяльності.Item Упаковка як об'єкт інноваційного маркетингу(Сумський державний університет, 2014) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Шатова, В.М.Підвищення випуску продуктів, які перевищують необхідні людині обсяги споживання, збільшує кількість пакувальних матеріалів, чим зменшує наявні природні ресурси та забруднює навколишнє середовище. У статті розглянуто упаковку як об’єкт інноваційного маркетингу (у тому числі носія реклами), проблематику її повторного використання та утилізації, що має покращувати екологічний стан будь-якої країни. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35951Item Дослідження та перспективи розвитку туристичного бренда України(Сумський державний університет, 2014) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Зарубіна, В.В.; Тімашова, О.Є.У статті проаналізовано нещодавно створений туристичний бренд України, досліджено перспективи його подальшого розвитку. Охарактеризовано сутність, концепцію та засади створення туристичного бренда України; проаналізовано туристичні бренди інших держав; досліджено ставлення населення України до нового туристичного бренда. Запропонувано заходи для розвитку та вдосконалення українського туристичного бренда. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34315Item Створення технологічного парку як фактор інноваційного розвитку економіки(Сумський державний університет, 2013) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Сірік, Ю.А.У статті розглянуто деякі інноваційні форми ведення господарсько-економічної діяльності, зокрема технологічні парки. Проаналізовано світовий і вітчизняний досвід створення та діяльності таких інноваційних бізнес-структур. Проведено дослідження стану економічного розвитку Сумського регіону, визначено доцільність і можливість функціонування технологічного парку у його межах. Запропоновано створення технопарку на базі у минулому потужного промислово-дослідного підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33805Item Маркетингові підходи до надання туристичних послуг в умовах України(Сумський державний університет, 2013) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Хижняк, М.О.Статтю присвячено поглибленню маркетингових підходів до туристичної діяльності в Україні, що на сьогодні ще не досягла сучасного рівня. Визначено основні складові туристичного продукту, проведено порівняння сильних та слабких сторін, а також відповідних можливостей та загроз, запропоновано підходи до створення та надання туристичних послуг. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »