Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Педагогічний маркетинг у діяльності навчальних закладів
    (Вид-во СумДУ, 2011) Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Tielietova, Svitlana Hryhorivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
    Розглянуто складові педагогічного маркетингу: освітній продукт, попит на освітні послуги та маркетингові дослідження відповідного ринку, комплекс маркетингу навчального закладу. Охарактеризовано поняття конкуренції у сфері педагогічного маркетингу. На конкретних прикладах показано окремі аспекти сучасного стану освіти в Україні. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18992
  • Item
    Рекламна діяльність вищого навчального закладу
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasyliovych
    У статті розглянуто особливості рекламної діяльності вищого навчального закладу. Зроблено аналіз результатів маркетингових досліджень підходів абітурієнтів до вибору навчального закладу для подальшого навчання. Запропоновано принципи проведення рекламної кампанії на трьох рівнях: ВНЗ у цілому, факультеті, окремій кафедрі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12160