Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 26
  • Item
    Information in marketing systems
    (Sumy State University, 2017) Борисенко, Олексій Андрійович; Борисенко, Алексей Андреевич; Borysenko, Oleksii Andriiovych; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Makarova, V.
    The article deals with the questions of conducting and evaluating the quantitative optimum set of system constraints in marketing organizational and information systems. It is shown that in each marketing system there is a certain ratio of entropy and received marketing information, the optimal number of bounded states of the system is determined in accordance with the conditional total number of permissible system states; the share of actual (topically-demanded) system information; the measure of the annual update of information in a system that corresponds to a specific quantitatively defined interval from the amount of system information.
  • Item
    Innovative approaches in marketing studies of industrial and technology production
    (Sumy State University, 2017) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Nikonets, M.
    It was considered the complex of market researches of the industrial enterprise, including: the formulation of research objectives in accordance with the existing problem, foundation of method of obtaining data selection, analysis of features of collecting information for industrial and technology products, processing of results and the development of management actions. Complex of researches relates to the development and production, the study of consumer behavior, intermediaries, suppliers and other contractors of the industrial enterprise. It was conducted the analysis of micro- and macroenvironment of marketing and assessment of the competitiveness of one of the basic products for the success of industrial products producer in the market on the example of the concern «Nicmas».
  • Item
    Особливості гендерно та демографічно орієнтованих рекламних текстів
    (Cумський державний університет, 2016) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, С.Г.; Булатова, А.С.; Река, О.С.
    У статті виявлено специфіку рекламного впливу в гендерному аспекті на реципієнта, виділено особливості використання мовних засобів у різних видах реклами залежно від гендерних стереотипів адресата. Розглянуто приклади реклами типових товарів для жінок, чоловіків, молоді, дітей, людей похилого віку; подано деякі рекомендації щодо складання рекламних текстів для цільових груп, сегментованих за окремими демографічними ознаками. Підтверджено, що реклама не просто програмує реціпієнта на придбання того чи іншого товару, а вибудовує систему соціальних цінностей суспільства, зокрема гендерних.
  • Item
    Bicycle transport as an object of ecological marketing and innovations in urban transportations
    (Sumy State University, 2016) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Bilenko, V.O.
    The article analyses how the leading European countries pursue the policies of bike promotion as a priority type of transport, improve the bicycle infrastructure, establish and expand bike rental networks in big and in small (mostly, campuses) cities. It was proposed to consider bicycle transport as an object of ecological marketing and innovation activity of the individual transportation. This article has classified the obstacles of bike usage as a type of transport in Ukraine: low level of awareness, social prejudgment, miscomprehension of bikes use advantages. Necessity to attract students’ to make surveys and communicational events for the bicycle transport implementation in Ukraine was proved.
  • Item
    Особливості мовленнєвого впливу в рекламних текстах
    (Сумський державний університет, 2015) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, С.Г.
    У статті проаналізовано та класифіковано основні прийоми мовного маніпулювання в рекламі, доведено необхідність підвищення соціальної відповідальності рекламодавців та рекламовиробників, оскільки з плином часу рекламні тексти мають усе більший вплив на читачів, слухачів, глядачів. Запропоновані у статті узагальнення та подальше вдосконалення рекламного законодавства значною мірою зменшать негативні компоненти впливу стихійно існуючої реклами як на окремі верстви населення, так і на суспільство в цілому.
  • Item
    Інноваційна маркетингова діяльність у житловому будівництві
    (Сумський державний університет, 2015) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Граділь, А.А.; Рудь, М.П.
    У статті досліджено нові підходи до проектування будівництва об'єктів житлової індустрії, що користуються попитом у споживачів, визначено, за якими критеріями будуються житлові комплекси в містах, сформульовано типовий життєвий цикл будівельного проекту та визначено дії маркетологів на кожному його етапі. Зазначається, що управління маркетингом у будівельній сфері адаптує діяльність того чи іншого будівельного підприємства в умовах динамічних змін сучасних ринкових ситуацій відповідно до таких етапів: проведення аналізу кон'юнктури ринку; вибору ринків, на які буде націлена діяльність організації; розробення комплексу маркетингу; втілення в практичну діяльність намічених заходів. Запропоновані у статті теоретико-методичні розробки дадуть можливість доцільніше застосовувати інструменти маркетингу, що виводить цю галузь на новий, більш високий рівень.
  • Item
    Реклама та дитяча аудиторія
    (Сумський державний університет, 2015) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Іванова, Т.Є.
    У статті проаналізовано особливості світосприйняття дітьми, розкрито сутність поняття соціальної відповідальності суб'єктів діяльності сучасних комунікацій, досліджено вплив засобів масової інформації в цілому та телевізійної реклами зокрема на дитячу аудиторію. Запропоновані у статті теоретико-методичні розробки дадуть змогу нейтралізувати стихійно існуючу рекламу, що негативно впливає на маленьких громадян, та спонукати рекламодавців і рекламовиробників до створення рекламного продукту в інтересах дітей, батьків та суспільства загалом.
  • Item
    Маркетинг спортивного туризму
    (Сумський державний університет, 2015) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Карпець, В.І.
    У статті виокремлена роль спорту в житті людини, порівняні різні типи міст на предмет забезпеченості інфраструктурою для розвитку туризму у сфері спорту, розроблений приклад рекламної кампанії. За основу взято Сумщину й показано, що саме такі, середні за розмірами, обласні центри України можуть бути привабливими як для занять спортом, так і для історично-культурного збагачення професійних спортсменів, спортсменів-дітей та підлітків, любителів спорту, які приїздять на змагання. Відповідні маркетингові заходи у сфері спортивного туризму повинні знижувати агресивність болільників й прищеплювати їх любов до історії, мистецтва, вітчизняної культури, здорового відпочинку.
  • Item
    Marketing of education at the Ukrainian higher educational institutions
    (Sumy State University, 2014) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Teletova, S.G.
    У статті охарактеризовано маркетингове середовище вищої школи. На конкретних прикладах показано окремі аспекти сучасного стану освіти в Україні. Розглянуто складові маркетингу вищого навчального закладу: освітній продукт, попит на освітні послуги, маркетингові дослідження відповідного ринку та комплекс маркетингу.
  • Item
    Особливості реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі
    (Сумський державний університет, 2014) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Гайтина, Н.М.; Кириченко, Т.В.
    У статті охарактеризовано три види роздрібної торгівлі (місцевий ринок, або базар, національна торговельна мережа та роздрібний магазин), виділено та запропоновано класифікацію рекламних засобів, що використовуються на базарі, в роздрібних магазинах та національних мережах. Обґрунтовано необхідність розмежування рекламних засобів товаровиробників, які покликані стимулювати до продажу конкретного товару чи торгової марки, від рекламних засобів самих торговців, які покликані стимулювати споживачів до купівлі в конкретній торговій точці. Проаналізовано основні рекламні засоби, які в них застосовуються, та розраховано найважливіші показники ефективності рекламної діяльності.