Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
2 results
Search Results
Item Digital Marketing in the Survival and Growth Strategies of Small and Medium-Sized Businesses During the War in Ukraine(Sumy State University, 2024) Oklander, M.; Yashkina, O.; Zlatova, I.; Cicekli, I.; Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia YevhenivnaУ статті досліджено вплив війни на малий та середній бізнес в Україні під час повномасштабного вторгнення російської федерації, починаючи з 24 лютого 2022 року і до вересня 2023 року. Об’єкт дослідження – малі та середні підприємства, які здійснюють бізнес-діяльність в Україні під час повномасштабного вторгнення. Проблема дослідження – визначення бізнес-стратегій та інтернет-маркетингових стратегій, які використовували малі та середні підприємства після повномасштабного вторгнення. Мета дослідження – визначити найбільш ефективні інтернет-маркетингові стратегії та інструменти інтернет-маркетингу, які допомогли встояти малому та середньому бізнесу після повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну і в подальшому зростати. Дослідження проводилося за допомогою глибинних інтерв’ю з представниками малого та середнього бізнесу з різних регіонів України та з різних сфер діяльності. В результаті категоріального аналізу відповідей було узагальнено три періоди виживання підприємств за хронологією військово-політичних подій в країні. Авторами визначено відповідні інтернет-маркетингові стратегії малих та середніх підприємств, виокремлено ті, які допомогли малим та середнім підприємствам збільшити свої довоєнні економічні показники. Окреслено причини глибинної кризи малих та середніх підприємств. Визначено інтенсивність та ефективність використання інструментів інтернет-маркетингу малим та середнім бізнесом після повномасштабного вторгнення. Особливість отриманих результатів – дослідження стратегій інтернет-маркетингу і успішних бізнесстратегій малих та середніх підприємств під час війни. Наукова новизна дослідження полягає в класифікації періодів виживання і зростання підприємств малого та середнього бізнесу і визначенні найбільш ефективних інтернет-маркетингових стратегій для цих періоді. Авторами систематизовано ефективність та інтенсивність використання інструментів інтернет-маркетингу. Отримані результати можуть бути використані малими та середніми підприємствам для формування напрямів подолання кризи та ефективного застосування інструментів цифрового маркетингу. Отримані результати мають практичну цінність для підприємств малого та середнього бізнесу інших країн, де є ймовірність настання збройного конфлікту.Item Analysis of the Model of Consumer Behavior in the Healthy Products Segment as a Perspective for the Inclusive Marketing Development(Sumy State University, 2021) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Yashkina, O.; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Alkhashrami, F.A.; Nikitin, Yu.У статті проаналізовано споживчу поведінку на ринку здорового харчування України та визначено тренди розвитку сегменту продуктів здорового харчування. Основною метою статті є визначення головних патернів поведінки населення України щодо споживання продуктів здорового харчування. У ході дослідження з’ясовано ступінь зацікавленості споживачів у продуктах здорового харчування. Змодельовано залежність між рівнем щастя населення та споживанням продуктів сегменту здорового харчування. Авторами виокремлено фактори, які впливають на вибір продуктів аналізованого сегмента. Визначено ступінь обізнаності споживачів щодо типового маркування продуктів сегменту здорового харчування. За результатами дослідження встановлено доцільність використання окремих інформаційних каналів для взаємодії зі споживачами на ринку продуктів здорового харчування у контексті формування стратегій інклюзивного маркетингу. Методологічною базою дослідження є маркетингове дослідження громадян України, а саме методи онлайн-опитування в формі анкетування та офлайн-опитування шляхом заповнення респондентами друкованих анкет. Запитання анкети було поділено на блоки, що дозволило визначити а) зацікавленість респондентів у продуктах сегменту здорового харчування та загальні поведінкові патерни при виборі продуктів цієї категорії; б) обізнаність споживачів щодо основних видів маркування на упаковці товарів здорового харчування; в) поінформованість споживачів про наявні продукти здорового харчування та особливості купівлі цих товарів окремою людиною; г) ступінь довіри до маркетингових каналів інформування про продукти здорового харчування серед населення України. Результати дослідження можуть бути корисними виробникам продуктів здорового харчування, представникам суміжних сфер діяльності, які прямо пов’язані з сегментом продуктів здорового харчування, а також фахівцям, які займаються розробленням та реалізацією стратегій їх просування.