Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 16
  • Item
    Оцінювання постачальників у логістичних (дистрибуційних) каналах комерціалізації інноваційної продукції
    (Сумський державний університет, 2018) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna
    На основі удосконаленого теоретико-методичного підходу, який дозволяє виконувати полівимірний аналіз ресурсів при комерціалізації інноваційної продукції і ґрунтується на триєдиному синтезі методів АВС-, XYZ, VEN-аналізів, виконано оцінку постачальників матеріальних ресурсів у логістичних (дистрибуційних) каналах промислового підприємства хімічної галузі. Для цього здійснено бінарне поєднання методів та побудовано тривимірну матрицю, що відображає застосування удосконаленого підходу, деталізовано кожен її квадрант, визначено відповідні рекомендації щодо управління постачальниками згідно з отриманими результатами для промислового підприємства хімічної галузі ПАТ "Сумихімпром".
  • Item
    Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значення
    (Сумський державний університет, 2017) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna
    У статті систематизовано визначення маркетингової політики розподілу та виконано об'єднання їх у групи за такими підходами: збутовий, дистрибуційний і логістичний, у зв'язку з чим запропоновано авторське трактування і відповідні завдання. Установлено, що поняття маркетингової політики розподілу дуже тісно пов'язане зі збутовою політикою підприємства і виділені три позиції, які їх характеризують: 1) ототожнення понять; 2) пріоритезація цілей підприємства щодо збуту продукції; 3) орієнтація на споживача. За результатами виконаного дослідження виділено функціональний зміст понять «маркетингова політика розподілу» і «збутова політика» та виявлено, що маркетингова політика розподілу є більш широким поняттям. Сформульовано власне визначення збутової політики підприємства-виробника. Обґрунтовано, що маркетингова політика розподілу – основа бізнесу і серцевина будь-яких бізнес-проектів, планів і перспективних схем розвитку маркетингової діяльності. У зв'язку з цим розроблено схему, що представляє маркетингову політику розподілу як інтегратора виробництва й ринку, визначено її роль і значення для різних функціональних рівнів управління: підприємницького, регіонального та національного.
  • Item
    Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів
    (Cумський державний університет, 2016) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Клісіньскі, Я.С.; Молибог, М.А.
    У статті проаналізовано сутність, функції та вимоги до упаковки, виконано відповідну систематизацію підходів, визначено роль пакування у процесі інноваційної діяльності та управління розподілом товарів. За результатами виконаного дослідження на основі критичного аналізу існуючих підходів щодо розроблення упаковки запропоновано власний методичний інструментарій, який поєднує роботу не лише виробників (конструкторів, дизайнерів), а й маркетологів з удосконаленням форми технічного завдання.
  • Item
    Development of the enterprise distribution system taking into account the regional logistics potential
    (Sumy State University, 2016) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    The article defines the procedure for the development of the enterprise distribution system on the basis of regional logistics potential studies. It increases the validity of the decision due to the objectification of data on the status and opportunities to attract logistics and marketing intermediaries, to rationalize the system of material and accompanying flows’ management in the region. For this purpose, the essence of logistics potential of the region was formulated and its structure was proposed.
  • Item
    Criteria of enterprise marketing service base forming
    (Sumy State University, 2014) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кyrychenko, T.V.
    The aim of the article. The aim of this article is to characterize basic personnel analysis methods, to propose own criteria which help to perform complex personnel evaluation by different departments. The results of the analysis. This article is based on the investigation of specialized literature regarding different personnel evaluation methods. Implementation of marketing concept in business requires corresponding service that examines marketing environment, analyzing market situation. It provides advice for successful existence in the market. Such functions must be performed by marketing department. Marketing department with other divisions forms an integrated process which aims to meet the market demand. Managers and leading specialists of marketing must satisfy the general requirements (competence, the ability to manage themselves, skills to solve problems, ability to train employees, etc.). Besides, they must satisfy a number of specific requirements that are specific. These requirements include: systematic knowledge, erudition, high analytical quality, communication, and diplomacy, ability to predict the situation and to make an effective decisions, ability to resolve conflicts. Personnel evaluation methods are divided into objective and subjective. Narrative techniques are dominated among objective. These methods can be used in various forms: as appliances of arbitrary description, structured descriptions, self-evaluation, and evaluation of defined objectives and in critical cases. Subjective methods usually cover comparative techniques that give relative knowledge: ranking, paired comparison and theoretical distribution. Complex methods combine several techniques that can’t be attributed only to the objective or only to the subjective methods. For example, sheet valuation, “model 360°”, personal portfolio. Authors suggested the following criteria of personnel evaluation: evaluation of marketing services; evaluation of individual elements of marketing mix; personnel evaluation of marketing department; evaluation of personnel effectiveness. Conclusions and directions of further researches. Basic methods of personnel evaluating are researched and criterial framework to evaluate the functioning of the marketing department is proposed in the article. Testing of the obtained results in practice can be the basis for the further research. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35959
  • Item
    Оцінка логістичного аутсорсингу інноваційно активного підприємства
    (Сумський державний університет, 2013) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Латунова, Д.А.
    У статті виконано систематизацію методів оцінки аутсорсингу підприємства та запропоновано методичний підхід до оцінки логістичного аутсорсингу інноваційно активного підприємства, що засновано на порівняльній оцінці найбільш значущих характеристик виконання, які забезпечують реалізацію функцій для двох варіантів: інсорсингу і аутсорсингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32443
  • Item
    Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій
    (Сумський державний університет, 2013) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Карпіщенко, Марина Юріївна; Карпищенко, Марина Юрьевна; Karpishchenko, Maryna Yuriivna
    У статті запропоновано науково-методичний підхід до поетапного ітераційного вибору маркетингової стратегії просування товарних екологічних інновацій за результатами характеристик екологічного інноваційного продукту, аналізу роботи підприємства та кон’юнктури ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509
  • Item
    Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємств
    (Сумський державний університет, 2013) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Коваленко, Я.А.
    У статті розглянуто актуальність розмежування понять «маркетинговий потенціал» та «маркетинговий ресурс», доцільність виокремлення маркетингових ресурсів в окрему складову ресурсної бази інноваційно-спрямованого підприємства, досліджено теоретичні засади процесу управління маркетинговими ресурсами на інноваційно-спрямованому підприємстві, запропоновано авторський підхід до класифікації маркетингових ресурсів та формування принципів їх управління. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30386
  • Item
    Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей
    ("ВТД "Університетська книга", 2012) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Михайленко, Дарья Александровна
    Розглянуто інноваційні підходи до упаковки харчової продукції, проведено маркетингове дослідження для визначення впливу упаковки різних груп харчової продукції на споживчий вибір і сприйняття споживачами інновацій в упаковці. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900
  • Item
    Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку
    (ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2012) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna
    Запропоновано теоретико-методичний підхід до оцінки маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку та виконано відповідну оцінку Сумської, Полтавської та Чернігівської областей. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29191