Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
6 results
Search Results
Item The Relationship Between Social Capital and Psychological Well-Being: the Mediating Role of Internet Marketing(Sumy State University, 2020) Ahmed, S.K.; Khan, M.M.; Khan, R.A.; Mujtaba, B.G.Метою статті є аналіз взаємозв’язку між соціальним капіталом та психологічним добробутом на основі суб’єктивного оцінювання рівня соціальної підтримки студентів. При цьому соціальні мережі розглядались у якості посередника. Підгрунтям дослідження стала теорія соціального капіталу, в основі якої лежить комунікація людей через соціальну підтримку з метою підвищення їх соціального добробуту. Детерміновану вибірку даних сформовано на основі результатів опитування 368 студентів освітнього ступеня "Магістр" п’яти різних кампусів. Емпіричні результати використання методу PLS підтвердили гіпотезу, що соціальна підтримка є посередником між соціальним капіталом та психологічним добробутом студентів. При цьому використання соціальних мереж підсилює взаємозв’язок між соціальним капіталом та суб’єктивним оцінюванням студентами їх соціальної підтримки у суспільних питаннях. Авторами зазначено, що отримані результати можуть бути використані для виявлення та запобігання чинників, що спричиняють відчуття ізольованості та самотності під час онлайн взаємодії. Авторами наголошено, що результати дослідження мають практичне значення для користувачів цифрових засобів інформації, а також керівників закладів вищої освіти, що впроваджують дистанційну форму навчання. У статті доведено, що підвищення рівеня суб’єктивного оцінювання студентами їх соціального добробуту та соціального капіталу сприяє поліпшенню психологічного добробуту студентів, які навчаються у віртуальних університетах. Авторами наголошено, що будь-який віртуальний університет повинен розробити та запустити додаток, що являє собою неформальний соціальний форум з метою формування віртуального студентського середовище. Даний форум забезпечить підтримку комунікації між студентами та уникнення відчуття ізольованості. У свою чергу, для викладачів запропоновано ведення неформальних блогів для комунікації зі студентами кожного тижня з метою компенсації відсутності особистого спілкування у реальному житті. Авторами зазначено, що менеджмент віртуального університету повинен забезпечити більшу кількість прямих взаємодій та семінарів (краще один раз у семестр, ніж один раз протягом усієї навчальної програми). Відповідно до результатів дослідження авторами визначено, що впровадження запропонованих заходів дозволить вирішити проблему відчуття ізольованості серед студентів. У статті доведено, що використання запропонованої моделі в умовах віртуальних університетів може надати місцевим та іноземним студентам більшу соціальну підтримку, що сприятиме покращенню їх соціального добробуту.Item Трансформація маркетингових комунікацій українських підприємств в умовах кризи, глобалізації та євроінтеграції(Сумський державний університет, 2017) Горбаль, Н.І.; Дзюбіна, К.О.; Моторнюк, У.І.Проаналізовано й виявлено ключові чинники та тенденції розвитку українського ринку маркетингових комунікацій. Чинники трансформації маркетингових комунікацій згруповано за джерелом виникнення (ініціювання) і ключові з них (економічна ситуація в країні, розвиток товарного ринку, стан ринку засобів масової інформації, особливості розвитку маркетингової діяльності) системно проаналізовано. Сформовано рекомендації українським підприємствам щодо вдосконалення інструментів маркетингових комунікацій в умовах кризи, глобалізації та євроінтеграції.Item Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій(Cумський державний університет, 2016) Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Рязанцева, Ю.М.У статті проаналізовано різні підходи до класифікації маркетингових інтернет-комунікацій, визначено їх місце в системі комунікацій підприємства. Автори запропонували найбільш узагальнену структуру маркетингових інтернет-комунікацій, а також доповнено її такими формами, як комунікаційні інтернет-технологій і засоби інтернет-комунікацій, також подані ґрунтовні визначення та різновиди запропонованих категорій.Item Маркетингові інструменти управління фінансуванням та просуванням послуг неурядових організацій(Сумський державний університет, 2015) Котенко, Наталія Вікторівна; Котенко, Наталия Викторовна; Kotenko, Nataliia Viktorivna; Сердюк, Світлана Григорівна; Сердюк, Светлана Григорьевна; Serdiuk, Svitlana Hryhorivna; Салтикова, Ганна Василівна; Салтыкова, Анна Васильевна; Saltykova, Hanna VasylivnaРозглянуто поняття неурядової організації (НУО) та проаналізовано проблеми діяльності НУО, які можливо вирішити за допомогою компетентного маркетингового плану. Досліджено особливості традиційних маркетингових компонентів, актуальність, важливість та переваги використання основних інструментів інтернет-маркетингу для неурядових організацій у сучасних економічних умовах. Розглянуто сутність краудфандингу як важливого механізму формування фінансових ресурсів НУО.Item SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2012) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Савченко, О.С.У роботі досліджено основні складові поняття SEO-оптимізації, систематизовано й наочно подано його різновиди та категорії. Визначено місце та роль маркетолога в процесі оптимізації сайта. Запропоновано комплекс заходів з SEO-оптимізації для інтернет-магазину комп’ютерної техніки, визначено їхній порядок і ефективність застосування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141Item Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу(ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychДосліджені й систематизовані сучасні технології та інструменти інтернет-маркетингу. Визначені основні тенденції їх застосування і розвитку. Уточнено категорійну базу й визначено склад основних елементів інтернет-маркетингу. Наведені перспективи його розвитку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22722