Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Розвиток теоретико-методолігічних засад переходу підприємств на інноваційний шлях розвитку
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
    Викладено аналіз тенденцій розвитку теоретико-методологіних підходів до управління процесами інтенсифікації переходу вітчизняних підприємств на інноваційний шлях розвитку. Отримані результати можуть бути покладені в основу формування передумов створення інноваційно-сприятливого середовища на вітчизняних підприємствах. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22714
  • Item
    Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
    У статті розкрито сутність і зміст товарної інноваційної політики сучасного підприємства та визначено особливості її основних заходів. Розроблено методичні засади вибору пріоритетних напрямів її реалізації з урахуванням зовнішніх і внутрішніх умов інноваційної діяльності. Запропоновано підходи до управління за формалізованими процедурами інноваційними товарами на етапах їх життєвого циклу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159