Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
3 results
Search Results
Item Маркетинг держави на ринку запозичень як основа інноваційного розвитку економіки України(Сумський державний університет, 2017) Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Антонов, Максим Сергійович; Антонов, Максим Сергеевич; Antonov, Maksym SerhiiovychПоглиблення диспропорцій у бюджетному фінансуванні інноваційного розвитку економіки та здорожчання вартості запозичень на ринках капіталу обумовлюють важливість ефективного маркетингу держави на цих ринках. Імплементація комплексу маркетингу (4Р) держави на ринку запозичень та формування інституційної основи розробки та реалізації її маркетингової стратегії на ринку запозичень на основі агентської моделі американського типу визначено пріоритетами у просуванні позиції України як надійного позичальника та розвитку внутрішнього ринку боргових державних зобов’язань як основи фінансування інновацій в межах «золотого» фіскального правила.Item Маркетинг банківських інновацій(ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Козьменко, С.М.; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii ViacheslavovychУ статті визначено специфіку банківських інновацій, проаналізовано рівень їх впровадження в Україні, обґрунтовано загальні тенденції у розвитку маркетингу банківських інновацій та запропоновано науково-методичний підхід до оцінки його ефективності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24055Item Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу(ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana MykolaivnaУ статті розвинуто теоретико-методичні засади системного підходу при управлінні потенціалом інноваційного розвитку, а також формалізовано теоретичні засади структурно-логічної побудови комплексної системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23907