Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Аналіз ефективності економічного прикордонного співробітництва України на прикладі Сумської області та місце маркетингу інновацій у ньому
    (Сумський державний університет, 2013) Фролов, Сергій Михайлович; Фролов, Сергей Михайлович; Frolov, Serhii Mykhailovych; Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Олійник, Віктор Михайлович; Олейник, Виктор Михайлович; Oliinyk, Viktor Mykhailovych
    У статті авторами проаналізовано сфери спільних інтересів і співробітництва між Україною та Росією, методичні основи такого співробітництва та його інструменти; здійснено аналіз динаміки зовнішньоторговельного обороту, товарної структури експорту та імпорту Сумської області як проявів економічного прикордонного співробітництва двох держав; побудовано прогнозні моделі зовнішньої торгівлі товарами та послугами Сумської області; з’ясовано місце та важливість економічної співпраці держав на засадах інновацій; охарактеризовано процес маркетингу інновацій та його роль у забезпеченні ефективності економічного прикордонного співробітництва. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32470