Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
2 results
Search Results
Item Development of the enterprise distribution system taking into account the regional logistics potential(Sumy State University, 2016) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaThe article defines the procedure for the development of the enterprise distribution system on the basis of regional logistics potential studies. It increases the validity of the decision due to the objectification of data on the status and opportunities to attract logistics and marketing intermediaries, to rationalize the system of material and accompanying flows’ management in the region. For this purpose, the essence of logistics potential of the region was formulated and its structure was proposed.Item Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств(Сумський державний університет, 2014) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaУ статті визначено послідовність етапів вибору маркетингових каналів при розподілі інноваційної продукції на промисловому підприємстві, що базується на результатах діагностики його маркетингової політики розподілу та комплексної оцінки існуючих каналів. Запропоновано відповідні стратегії управління маркетинговими каналами інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34347