Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
14 results
Search Results
Item Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації(Сумський державний університет, 2018) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Птащенко, О.В.; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaВ статті запропоновано трансформації інструментарію маркетингових комунікацій розрізняти в контексті 3-х рівнів конструктивних змін; проаналізовано основні тенденції розвитку світового і вітчизняного комунікаційного ринку; запропоновано визначення гібридних інструментів маркетингових комунікацій як їх нового виду; досліджено та систематизовано фактори впливу на процес трансформації інструментарію маркетингових комунікацій за допомогою методу структурного аналізу причинно-наслідкових зв'язків Ішикави; обґрунтовано основні напрямки розвитку трансформаційних змін інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації.Item Методичні підходи до підбору персоналу на біржі праці(Cумський державний університет, 2016) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia ViktorivnaУ статті систематизовано основні проблеми під час підбору персоналу за суб’єктами процесу працевлаштування, удосконалено класифікацію методичних підходів до підбору персоналу на основі розширення класифікаційних ознак та виокремлення ознаки «за призначенням», визначено напрямки формалізації методичних підходів до підбору персоналу на біржах праці.Item Modern Internet platforms in the field of logistic services in the Republic of Poland and Ukraine(Sumy State University, 2016) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Romanyuk, Ya.S.The aim of the article is to study the new tendencies in logistics, to analyze the working activity of modern logistic companies, and to determine the role of Internet platforms in the conditions of new logistic system. The results of the analysis. Due to widening e-commerce the modern logistics is undergoing serious changes. Both from the side of state and entrepreneurs the interest to the logistics has rapidly increased. The amount of courier companies, special logistics departments, and organizations with serious transportation base is growing. Besides, demand growth for specially trained staff including not only warehouse workers or expeditors but also qualified managers and organizers is being observed. Such a fast modernization process in the transportation service branch obliges to implement new technological and information base. Thus, almost all transportation services are renewing their internal recourses: warehouse equipment, computer software, and the technical equipment for the vehicles. To such modernized logistic companies the worldwide known DHL can be included. Today it is one of the leading enterprises in the logistics sphere. The most popular Ukrainian logistic company is Novaya Pochta. Its working standards absolutely comply with the modern logistic working standards. Logistics is an integral part of working activity of Internet platforms. Undoubtedly, the internet trade, which has put roots in the commercial market, is considered to be the base for e-commerce. The prosperity of online trade is explained by many factors, first of all, by convenience of acquiring the goods online along with saving of money and time, very often by a wider choice of products than in usual shops, and by transportation indirectly to home, which is often not paid by a consumer at all. Every online seller strives to provide not only free but also quick delivery, that’s why, as a rule, cooperates with the best logistic services. The results of working activity of famous Chinese Internet shop Aliexpress are amazing, sales volume of which increases every year due to low prices, good quality, and fast delivery. For last several years the online trade has extended noticeably in the Republic of Poland and Ukraine. In comparison with other branches of economics this branch achieved the highest growth rate. The e-commerce in these countries has already overcome the phase of coming-into-being and has entered the phase of development. Almost everyone in Ukraine knows the Internet auction Aukro, on which people can put their products. Aukro is the part of the Polish Internet group Allegro. Unfortunately, the Ukrainians cannot be proud of such a high sales volume as Poland, but nevertheless from year to year Ukraine is closer to such results. Conclusions. In consequence of analysis of new tendencies and work system in the modern logistics, and the functions of e-commerce in it one can make the following conclusions: people’s interest increases to e-commerce as acquiring the product in the Internet a person can save money and time, due to fast information exchange and perfecting logistics software the transporting system is developing rapidly. Thus, today Internet commerce is an integral part of economics of any state, and Ukraine is not the exception.Item Stickers as effective means of advertising(Сумський державний університет, 2015) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С.У статті проаналізовано сутність поняття “стікер”; досліджено галузі застосування стікерів; визначено характерні особливості застосування стікерів e різних видах реклами; запропоновано можливі сфери використання стікерів та напрямки їх поширення; визначено напрямки обґрунтування ефективності застосування стікерів для товаровиробників.Item Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту(Сумський державний університет, 2015) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С.У статті представлено порівняльний аналіз виставкової та ярмаркової діяльності. Розглянуто сутність понять «виставка» і «ярмарок». Узагальнено та систематизовано класифікацію різних видів виставок. Обґрунтовано доцільність застосування цього інструменту маркетингових комунікацій при виведенні промислової продукції на нові ринки збуту.Item Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах(Сумський державний університет, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Рябченко, Ірина Михайлівна; Рябченко, Ирина Михайловна; Riabchenko, Iryna MykhailivnaУ статті досліджено та систематизовано фактори маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31480Item Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах(Сумський державний університет, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Рябченко, І.М.У статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано принципи маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378Item Систематизація методів маркетингового ціноутворення("ВТД "Університетська книга", 2012) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Рябченко, Ірина МихайлівнаУ статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано методи маркетингового ціноутворення. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29904Item Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ(ТОВ "ВТД" Університетська книга", 2012) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana OleksandrivnaУ статті здійснений аналіз цільової аудиторії спеціальності «УІД» СумДУ за географічним принципом, розроблений комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій для її просування, а також запропонований медіа-план комунікаційних заходів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121Item Розроблення заходів для покращення позицій спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ на ринку освітніх послуг України(Видавництво СумДУ, 2012) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana OleksandrivnaУ статті здійснений аналіз конкурентного, демографічного та інтернет-середовища для спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ та запропоновані заходи для посилення її позицій на ринку освітніх послуг України. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27549