Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Transport Economics and Sustainable Development in Ukraine
    (Sumy State University, 2019) Hens, L.; Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Маценко, Олександр Михайлович; Маценко, Александр Михайлович; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych; Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena Yuriivna; Gonzales, C.C.
    Сучасний розвиток транспортних систем характеризується екологічними, технічними, соціальними та економічними суперечностями. Метою статті є аналіз та систематизація економічних аспектів зарубіжного досвіду екологізації транспорту з оцінкою перспективних шляхів його імплементації у вітчизняну практику. В статті представлено синтез економічних та організаційних передумов "озеленення" транспорту, що дозволить визначити шляхи та можливості його трансформації в контексті реалізації принципів сталого розвитку. Автори доводять, що наслідки забруднення навколишнього середовища, пов'язані з розвитком транспортної системи, забезпечують додаткові витрати в різних сферах суспільства, що дає можливість стверджувати про необхідність інтеграції результатів досліджень зеленої мобільності у прикладній діяльності. В статті узагальнено приклади реалізованих транспортних проектів та проаналізовано їх роль у просуванні сталого розвитку. Автори доводять, що всі програми та проекти на транспорті повинні базуватися на таких взаємопов'язаних принципах: планування транспорту та локалізація виробництва та споживання; переходу до екологічно ефективного транспорту; вдосконалення технології та палива. Крім того, пропонується враховувати принципи екологічного транспортування в критерії економічної ефективності на транспорті. Сформульовані стратегії переорієнтації транспортної галузі України на ресурсозберігаючі підходи. Обгрунтовано, що застосування енергоефективних підходів у транспорті призведе до соціально-екологічних та економічних вигід, включаючи екологічну, соціальну, охорону здоров'я, транспортний та міський компоненти. Автори проаналізували переваги та недоліки сучасних транспортних засобів у контексті реалізації принципів сталого розвитку, що дозволяє зрозуміти, які економічні сектори та підприємці мають бути залучені до процесу екологізації транспорту, створюючи основу для залучення державних та приватних інвестицій.
  • Item
    The state's structural policy innovations influenced by the ecological transformations
    (Sumy State University, 2018) Hens, L.; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Харченко, Микола Олексійович; Харченко, Николай Алексеевич; Kharchenko, Mykola Oleksiiovych; Маценко, Олександр Михайлович; Маценко, Александр Михайлович; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych
    Поширення та законодавче закріплення концепції сталого розвитку в різних країнах світу, у тому числі в Україні, обумовлює потребу у формуванні нової системи, яка б збалансовано дозволила забезпечити економічну стабільність, соціальний добробут та екологічну рівновагу. Це потребує розробки комплексної стратегії реструктуризації національної економіки. Стратегії оптимізації політики реструктуризації економіки України з урахуванням екологічної складової повинні ґрунтуватись на постановці трьохмірної задачі теорії ігор та її комплексного вирішення методом ітерацій. Знаходження компромісу передбачає пошук оптимальної політики реструктуризації для трьох суб’єктів: держави, населення та суб’єктів господарювання, стратегії поведінки яких формалізовано на основі квартільного підходу. Визначення "ціни гри" – узагальнюючого результативного показника оцінювання ефективності стратегій реструктуризації (ВВП, скоригованого на екологічний чинник), запропоновано здійснювати на основі регресійного аналізу його залежності від інтегральних показників, обчислених шляхом згортки на основі середньої геометричної простої нормалізованих відносним методом вхідних показників. Запропонований підхід апробовано на основі часового діапазону 1999-2017 рр., в розрізі максі-максі-максного, міні-максі-максного, середньо-максі-максного підходів. Розрахунки показали, що компромісно вирішити зазначену задачу оптимізації дозволяють лише максі-максі-максна, міні-максі-максна, середньо-максі-максна стратегії, оскільки одночасно враховують інтереси держави, населення, суб’єктів господарювання, забезпечуючи нормальний рівень ВВП, скоригованого на екологічний чинник. Запропоновано напрямки впровадження стратегій оптимізації політики реструктуризації економіки України з урахуванням екологічної складової.
  • Item
    Innovations in the context of modern economic transformation processes of enterprise, region, country: the EU experience
    (Sumy State University, 2017) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtiarova, Iryna Borysivna; Горобченко, Денис Володимирович; Горобченко, Денис Владимирович; Horobchenko, Denys Volodymyrovych; Маценко, Олександр Михайлович; Маценко, Александр Михайлович; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych
    The article reveals the content of ‘green’ (sustainable) economy and the role of the Third Industrial Revolution (T.i.r.) and generated innovations in its formation. The article analyzes regularities of the T.i.r. origin and the prerequisites for its implementation. The main types of innovation transitions are considered when forming a new type of economy. The directions for transformation of economic systems at different levels are studied. The EU experience is analyzed.