Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Transport Economics and Sustainable Development in Ukraine
    (Sumy State University, 2019) Hens, L.; Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Маценко, Олександр Михайлович; Маценко, Александр Михайлович; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych; Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena Yuriivna; Gonzales, C.C.
    Сучасний розвиток транспортних систем характеризується екологічними, технічними, соціальними та економічними суперечностями. Метою статті є аналіз та систематизація економічних аспектів зарубіжного досвіду екологізації транспорту з оцінкою перспективних шляхів його імплементації у вітчизняну практику. В статті представлено синтез економічних та організаційних передумов "озеленення" транспорту, що дозволить визначити шляхи та можливості його трансформації в контексті реалізації принципів сталого розвитку. Автори доводять, що наслідки забруднення навколишнього середовища, пов'язані з розвитком транспортної системи, забезпечують додаткові витрати в різних сферах суспільства, що дає можливість стверджувати про необхідність інтеграції результатів досліджень зеленої мобільності у прикладній діяльності. В статті узагальнено приклади реалізованих транспортних проектів та проаналізовано їх роль у просуванні сталого розвитку. Автори доводять, що всі програми та проекти на транспорті повинні базуватися на таких взаємопов'язаних принципах: планування транспорту та локалізація виробництва та споживання; переходу до екологічно ефективного транспорту; вдосконалення технології та палива. Крім того, пропонується враховувати принципи екологічного транспортування в критерії економічної ефективності на транспорті. Сформульовані стратегії переорієнтації транспортної галузі України на ресурсозберігаючі підходи. Обгрунтовано, що застосування енергоефективних підходів у транспорті призведе до соціально-екологічних та економічних вигід, включаючи екологічну, соціальну, охорону здоров'я, транспортний та міський компоненти. Автори проаналізували переваги та недоліки сучасних транспортних засобів у контексті реалізації принципів сталого розвитку, що дозволяє зрозуміти, які економічні сектори та підприємці мають бути залучені до процесу екологізації транспорту, створюючи основу для залучення державних та приватних інвестицій.
  • Item
    National brand as a marketing determinant of macroeconomic stability
    (Sumy State University, 2018) Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena Yuriivna; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna
    Сучасні тенденції глобалізації та зростання конкурентоспроможності держав змушують уряди шукати нові підходи та відповідні інструменти для підвищення їх конкурентних можливостей. Дослідження пояснює, чому маркетингові фактори формування конкурентних переваг сьогодні мають нагальну важливість для формування та обґрунтування маркетингових стратегій міст та муніципалітетів, регіонів та територіальних громад, країн в цілому. Метою статті є вивчення маркетингових факторів формування конкурентних переваг країни та визначення впливу національного бренду на макроекономічну стабільність держави. В статті висунуто гіпотезу про наявність зв’язку між сприйняттям бренду країни нерезидентами та макроекономічними індикаторами результативності використання країною її бренду. Для перевірки справедливості цієї гіпотези розроблено дворівневий підхід. Рівень 1 передбачає оцінювання економічної результативності використання країною її бренду, з урахуванням здобутих країною конкурентних переваг в глобальному середовищі, орієнтований на ретроспективні оцінки на тривалому часовому горизонті, містить композитні індикатори, які є об’єктивними та кількісно вимірюваними за єдиною міжнародною методологією, базується на методології PESTLE-аналізу. Рівень 2 передбачає оцінювання ( за допомогою методу рангової кореляції Спірмена) непараметричної міри статистичної залежності між зовнішнім сприйняттям країни нерезидентами (визначається за методологією компанії FutureBrand, що базується на опитуваннях груп респондентів: зовнішніх інвесторів, туристів, урядів інших держав тощо) та економічною результативністю використання країною її бренду. Емпіричне підтвердження цієї гіпотези здійснено на двох вибірках даних. Перша база статистичної інформації охоплювала лише десять найсильніших національних брендів за рейтингом NBI з 2008 року. Розрахунки підтвердили існування лінійного взаємозв'язку між рівнем макроекономічної стабільності та силою національного бренду для Німеччини, Франції, Канади. Основу другої бази статистичної інформації склали дані рейтингу SIE в ЄС та Україні у 2010-2015 рр. За розрахунками гіпотеза дослідження підтвердилася для Швеції, Німеччини, Фінляндії, Данії, Австрії, Нідерландів, Хорватії, України.
  • Item
    Теоретико-прикладні аспекти розвитку екологічного інвестування в Україні
    (Сумський державний університет, 2015) Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena Yuriivna; Красняк, В.С.
    У статті розглянуто актуальність та передумови розвитку вітчизняної системи екологічного інвестування. Запропоновано основні підходи щодо визначення поняття екологічних інвестицій з точки зору ефекту, який буде супроводжувати реалізацію відповідних інвестиційний заходів. Узагальнено теоретичні підходи щодо характерних особливостей та напрямків інвестування, видів та цілей екологічних інвестицій.