Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Маркетингові інструменти управління фінансуванням та просуванням послуг неурядових організацій
    (Сумський державний університет, 2015) Котенко, Наталія Вікторівна; Котенко, Наталия Викторовна; Kotenko, Nataliia Viktorivna; Сердюк, Світлана Григорівна; Сердюк, Светлана Григорьевна; Serdiuk, Svitlana Hryhorivna; Салтикова, Ганна Василівна; Салтыкова, Анна Васильевна; Saltykova, Hanna Vasylivna
    Розглянуто поняття неурядової організації (НУО) та проаналізовано проблеми діяльності НУО, які можливо вирішити за допомогою компетентного маркетингового плану. Досліджено особливості традиційних маркетингових компонентів, актуальність, важливість та переваги використання основних інструментів інтернет-маркетингу для неурядових організацій у сучасних економічних умовах. Розглянуто сутність краудфандингу як важливого механізму формування фінансових ресурсів НУО.