Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
3 results
Search Results
Item Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організації(Cумський державний університет, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Комарницька, Г.О.Розроблено теоретико-методологічні засади цілеспрямованого взаємоузгодженого і взаємопов’язаного управління процесами продукування (отримання) і використання знань в організації, як інструменту реалізації її потенціалу інноваційного розвитку, посилення конкурентних переваг, забезпечення стійкого розвитку в перманентно мінливих умовах інформаційної (постіндустріальної) економіки на основі оперативного приведення у відповідність до цих змін її потенціалу. Систематизовано джерела (інструменти), способи отримання і напрями використання різних видів наукових, професійних, техніко-технологічних знань. Отримані результати формують засади організаційно-економічного механізму управління знаннями в організації.Item Інноваційна культура як основа сприятливого середовища інноваційного розвитку організації: методичні засади оцінки(Сумський державний університет, 2013) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia SerhiivnaРозкрита роль інноваційної культури як основи формування інноваційно сприятливого середовища інноваційного розвитку організації. Визначено та систематизовано фактори, що визначають стан інноваційної культури суспільства та окремої організації. Розроблено методичні підходи до аналізу стану інноваційної культури суспільства як складової макросередовища, а також до аналізу внутрішньої інноваційної культури організації як складової її потенціалу інноваційного розвитку. Результати аналізу можуть бути покладені в основу системи цілеспрямованого управління процесами формування інноваційної культури організації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30401Item Інноваційна культура організації: сутність, структура, підходи до оцінки(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2010) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Шипулина, Юлия СергеевнаУ статті проаналізовані підходи до визначення сутності категорії «інноваційна культура» як одного з напрямків корпоративної культури організації. Запропоноване авторське визначення сутності і змісту категорії «інноваційна культура організації», визначено основні її завдання у забезпеченні інноваційно сприятливого клімату організації, уточнено структуру та запропоновано критерії оцінки її стану за окремими складовими. // Русск. версия: В статье проанализированы подходы к определению сущности категории «инновационная культура» как одного из направлений корпоративной культуры организации. Предложено авторское определение сущности и содержания категории «инновационная культура организации», определены ее основные задачи в обеспечении инновационно благоприятного климата организации, уточнена структура и предложены критерии оценки ее состоянии по отдельным составляющим. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/209