Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Evaluation of Sustainability Awareness in Uzbekistan
    (Sumy State University, 2022) Veckalne, R.; Ус, Яна Олександрівна; Ус, Яна Александровна; Us, Yana Oleksandrivna; Gerulaitiene, N.
    Природні ресурси та умови навколишнього природного середовища є основою матеріального виробництва та доброустрою населення. Стан навколишнього природного середовища, особливості та якість споживання, охорони та відтворення природних ресурсів значною мірою визначають темпи економічного росту та ефективності виробництва. У рамках даної статті авторами зазначено, що врахування екологічних та соціальних факторів при прийнятті рішень зі сталого розвитку є особливо актуальним на сучасному етапі розвитку суспільства. Зазначено, що обізнаність у питаннях сталого розвитку є одним із факторів, які впливають на поведінку соціуму при прийнятті рішень, пов’язаних зі сталим розвитком. Метою дослідження є оцінка рівня обізнаності населення Узбекистану в питаннях сталого розвитку. Для досягнення поставленої мети у ході дослідження було проведено опитування 440 респондентів, які є громадянами Узбекистану. Авторами застосовано програмне забезпечення SmartPLS для опрацювання даних. За отриманими результатами дослідження встановлено позитивний та суттєвий взаємозвʼязок між екологічною обізнаністю та енергоощадження. При цьому енергоощадження має суттєвий позитивний вплив на питання сталого розвитку. На основі отриманих результатів дослідження автори дійшли висновку, що питання сталого розвитку мають позитивний та суттєвий взаємозвʼязок з обізнаністю у питаннях сталого розвитку. Таким чином, підвищення рівня обізнаності населення у питаннях сталого розвитку може мати значний вплив на вирішення низки проблем, повʼязаних зі сталим розвитком у досліджуваному регіоні. Автори відмітили, що за результатами систематизації наукових напрацювань з дослідженої тематики, не було виявлено досліджень, подібних проведеному, що свідчить про наукову новизну даної роботи.
  • Item
    Energy-Efficient Innovations: Marketing, Management and Law Supporting
    (Sumy State University, 2020) Panchenko, V.; Гаруст, Юрій Віталійович; Гаруст, Юрий Витальевич; Harust, Yurii Vitaliiovych; Ус, Яна Олександрівна; Ус, Яна Александровна; Us, Yana Oleksandrivna; Коробець, Олена Михайлівна; Коробец, Елена Михайловна; Korobets, Olena Mykhailivna; Павлик, Владислав Володимирович; Павлик, Владислав Владимирович; Pavlyk, Vladyslav Volodymyrovych
    Стаття узагальнює аргументи та контраргументи в межах наукової дискусії з питання промоції енергоефективних інновацій з використанням інструментів маркетингу та менеджменту, а також наявної правової підтримки. У роботі зазначено, що інноваційний розвиток має суттєве значення у забезпеченні високого рівня соціального та економічного розвитку. Таким чином, впровадження енергоефективних інновацій являються однією із рушійних сил якісного економічного зростання та підвищення конкурентоспроможності країни на світовому ринку. Систематизація літературних джерел та підходів до вирішення проблеми промоції енергоефективного розвитку засвідчила, що правова підтримка та наукові дослідження мають потужний вплив на розвиток та впровадження енергоефективних інновацій. З огляду на вищезазначене, у статті представлено результати бібліометричного аналізу публікаційної активності вчених у сфері дослідження енрегофективності. Основною метою статті є аналіз особливостей та динаміки наукових публікацій присвячених розгляду правової підтримки, розвитку енергоефективних інновацій в економічних предметних областях. Об'єктом дослідження є публікації, що проіндексовані в базі даних Scopus за такими ключовими словами, як: "енергоефективні інновації", "енергетичне право", "екологічне законодавство", "енергоефективна політика" у категорії "назва, анотація, ключові слова". Таким чином, вихідними даними для дослідження обрано 1913 статей, опублікованих на 13 мовах у предметних областях "Бізнес, управління та бухгалтерський облік", "Економіка, економетрика тафінанси". Періодом дослідження обрано 2000-2019 роки. Відповідно до мети дослідження автором проведено бібліометричний аналіз обраних публікацій за критеріями співавторства та спільної появи ключових слів. Практична реалізація усіх етапів даного дослідження здійснено за допомогою інструментарію програмного забезпечення VOSviewer. Відповідно до отриманих результатів виявлено зростаючу динаміку публікаційної активності в області дослідження енергоефективностіз 2000 по 2019 рік. Результати бібліометричного аналізу дозволили виділити чотири кластери взаємодії між авторами із різних країн, а саме: 1) між США, країнами ЄС та Китаєм; 2) між країнами ЄС та Південної Америки, такими як Бразилія та Чилі; 3) між країнами Африки та ЄС; 4) між країнами Африки та Азії. У свою чергу, авторами визначено та проаналізовано найбільш впливові статті в галузі енергоефективних інновацій, які можуть стати основою для подальших досліджень та сприятимуть промоції енергоефективних інновацій.