Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
2 results
Search Results
Item Досвід Європейського Союзу у формуванні інноваційної стратегії сталого розвитку(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2012) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtiarova, Iryna BorysivnaУ статті розглядається досвід Європейського Союзу в практиці формування та впровадження інноваційної стратегії сталого розвитку. У статті проведений аналіз основних стратегічних пріоритетів: формування відкритої та конкурентспроможної економіки, зниження викидів СО2, стале управління природними ресурсами, забезпечення суспільства безпечними продуктами харчування та споживання, ядерна безпека, розвиток системи безпечних технічних стандартів у будівництві та запобігання надзвичайним подіям та катастрофам. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25375Item Синергетична основа маркетингових інновацій(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2010) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtiarova, Iryna BorysivnaУ статті наведена класифікація синергізму та характеристика його видів, а також розроблений розрахунок синергетичного ефекту від впровадження інтегрованих маркетингових інноваційних рішень. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3288