Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
6 results
Search Results
Item Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств(Сумський державний університет, 2014) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaУ статті визначено послідовність етапів вибору маркетингових каналів при розподілі інноваційної продукції на промисловому підприємстві, що базується на результатах діагностики його маркетингової політики розподілу та комплексної оцінки існуючих каналів. Запропоновано відповідні стратегії управління маркетинговими каналами інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34347Item Оцінка конкурентної динаміки в умовах впливу інновацій(Сумський державний університет, 2013) Коломицева, А.О.; Головань, Л.О.У статті розглянуто теоретичні основи дослідження конкурентоспроможності підприємств на ринках, а також необхідність розроблення науково-методичного підходу до оцінки та діагностики конкурентоспроможності підприємств, що ґрунтується на врахуванні динамічних характеристик і ознак конкурентоспроможності, а також можливості прогнозування змін, що відбуваються в умовах взаємодії та інтеграції ринків і підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31501Item Використання цільового підходу до діагностики в управлінні підприємством(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2012) Семененко, Інна МаксимівнаВиявлені проблеми, що виникають під час проведення діагностики стану підприємства та результатів його діяльності. Визначено невиправданість використання проблемного підходу до діагностики в управлінні підприємством у сучасних умовах господарювання. Визначено значення та сутність цільового підходу до діагностики в управлінні підприємством. Встановлено, що управлінські рішення, розроблені з використанням цільового підходу до діагностики, є більш результативними. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25372Item Діагностика потенціалу підприємства(ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Кузьмін, Олег Євгенович; Кузьмин, Олег Евгеньевич; Kuzmin, Oleh Evhenovych; Мельник, Ольга Григорівна; Мельник, Ольга Григорьевна; Melnik, Olga GrygorivnaУ статті уточнено поняття «потенціал підприємства», а також розвинуто модель діагностики рівня потенціалу машинобудівного підприємства, яка вирізняється врахуванням ключових потенціалоутворювальних чинників (конкурентоспроможності, інвестиційної привабливості та розвитку підприємства) і дає змогу оцінити перспективу підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24064Item Ефективність діагностики техніко-технологічного потенціалу машинобудівного підприємства(ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Коверга, Сергій В’ячеславович; Коверга, Сергей Вячеславович; Koverga, Sergii Viacheslavovych; Передерєєва, Ольга Сергіївна; Передереева, Ольга Сергеевна; Peredereeva, Olga Sergiyivna; Кузьменко, Світлана Павлівна; Кузьменко, Светлана Павловна; Kuzmenko, Svitlana PavlivnaРозглядаються методи діагностики потенціалу підприємства і техніко-технологічного потенціалу. Проаналізована їх сутність, позитивні, негативні аспекти, можливість застосування для підприємств машинобудування. Сформована система показників для експрес-діагностики на основі трьох груп: виробничої, фінансової і технологічної. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23943Item Діагностичні підходи до визначення рівня інтенсивності конкуренції на галузевому ринку(ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Пєтєшова, Тетяна Анатоліївна; Петешова, Татьяна Анатольевна; Peteshova, Tetiana AnatoliivnaДосліджений механізм організації діагностики в маркетингу. На прикладі підприємств хімічної галузі показано використання аналітичного інструментарію для оцінки інтенсивності конкуренції на товарному ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23937