Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
32 results
Search Results
Item Особливості комплексу маркетингу в системі інноваційного розвитку фармацевтичних підприємств(Сумський державний університет, 2017) Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia OleksiivnaУ статті набули подальшого розвитку теоретичні основи маркетингу фармацевтичних підприємств: визначено його основні риси, коло інтересів його головних учасників, особливості комплексу фармацевтичного маркетингу. Авторами визначено надзвичайну актуальність такої складової комплексу маркетингу як People, визначено місце та роль знань в системі інноваційного розвитку фармацевтичних підприємств. Удосконалено класифікацію фармацевтичної продукції за товарно-ринковими класифікаційними ознаками. Досліджено особливості фармацевтичної продукції як об’єкту маркетингової товарної інноваційної політики. Авторами узагальнено схему товароруху фармацевтичної продукції, на основі комунікаційних зв’язків, яка демонструє різні канали збуту та ідентифікує відповідних суб’єктів ринку. Проаналізовано особливості застосування інструментів маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку залежно від конкретного суб’єкта процесу просування.Item Вплив урбанізації на інноваційний розвиток регіонів України(Сумський державний університет, 2017) Комарницька, Г.О.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaВиконано аналіз впливу урбанізаційних процесів на інноваційний розвиток регіонів України. Показано, що ефективність урбанізації потребує застосування сучасних інноваційних технологій, при цьому урбанізація активізує процеси створення і впровадження інновацій. Визначено особливості процесу урбанізації в Україні та визначено основі фактори, що впливають на нього. Доведено, що урбанізаційні процеси безпосереднім чином впливають на показники інноваційного розвитку регіонів України, зокрема, обґрунтовано наявність статистично значимого зв'язку між показниками рівня урбанізації регіонів і показниками частки їх інноваційної продукції, яка реалізована за кордоном. Систематизовано регулятори урбанізаційних процесів у вимірах «інноваційний – просторовий розвиток» та «держава – людина», розкрито характер впливу зазначених регуляторів на стимулювання інноваційно-орієнтованого розвитку урбанізації регіонів України. Встановлено характер впливу соціальних і культурних регуляторів на формування інноваційної культури регіону, як основи його інноваційно-сприятливого середовища.Item Маркетинг держави на ринку запозичень як основа інноваційного розвитку економіки України(Сумський державний університет, 2017) Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Антонов, Максим Сергійович; Антонов, Максим Сергеевич; Antonov, Maksym SerhiiovychПоглиблення диспропорцій у бюджетному фінансуванні інноваційного розвитку економіки та здорожчання вартості запозичень на ринках капіталу обумовлюють важливість ефективного маркетингу держави на цих ринках. Імплементація комплексу маркетингу (4Р) держави на ринку запозичень та формування інституційної основи розробки та реалізації її маркетингової стратегії на ринку запозичень на основі агентської моделі американського типу визначено пріоритетами у просуванні позиції України як надійного позичальника та розвитку внутрішнього ринку боргових державних зобов’язань як основи фінансування інновацій в межах «золотого» фіскального правила.Item Оцінювання інноваційного потенціалу підприємства з урахуванням особливостей машинобудівної галузі(Сумський державний університет, 2016) Бойчук, А.Б.Розкрито сутність поняття «інноваційний потенціал підприємства». Проаналізовано підходи до трактування інноваційного потенціалу, наведено переваги та недоліки кожного з них. Виокремлено складові інноваційного потенціалу та охарактеризовано їх. Науково обгрунтовано методику оцінювання рівня інноваційного потенціалу машинобудівного підприємства на основі методу економічного аналізу «порівняння фактичних показників з еталонними». Запропоновано метод оцінювання рівня достатності інноваційного потенціалу для реалізації обраної інноваційної програми. Обгрунтовано вагомість запропонованої методики оцінювання інноваційного потенціалу у процесі формування та реалізації інноваційної програми підприємства, наведено її переваги та особливості застосування.Item Дослідження проблем розвитку українського ринку інтелектуально-інноваційних технологій та розроблення шляхів їх вирішення(Сумський державний університет, 2015) Косенко, О.П.Проведено аналіз сучасного стану та перспектив розвитку українського ринку інтелектуально-інноваційних технологій. Запропоновано комплекс показників, які найбільшою мірою характеризують поточний стан сучасного технологічного ринку. Уперше для оцінювання стану технологічного ринку країни запропоновано використовувати показник цитування наукових розробок (індекс Хірша). На основі проведених первинних досліджень на 20 машинобудівних підприємствах Харківського регіону виявлено найбільш значущі причини, що стримують інноваційний розвиток, негативно впливають на патентну активність, не сприяють розвитку винахідництва та розроблення інтелектуально-інноваційних технологій. Розглянуто основні шляхи вирішення проблем технологічного розвитку машинобудівних підприємств.Item Функціонування студентських бізнес-інкубаторів на базі провідних університетів України(Сумський державний університет, 2015) Тульчинська, С.О.У статті розглянуто функціонування в Україні бізнес-інкубаторів як складової інноваційної інфраструктури в цілому та студентських бізнес-інкубаторів зокрема. Визначено проектну та освітню складові структури студентських бізнес-інкубаторів. Запропоновано групи показників оцінювання ефективності їх діяльності на основі регулярного моніторингу, що передбачають: оціннювання впливу діяльності на університет на базі якого він створений; активізацію малого інноваційного бізнесу; оцінювання кадрового потенціалу; оцінювання фінансових ресурсів; оцінювання науково-технічної продукції; оцінювання впливу на соціально-економічний розвиток регіону та країни. Розроблено метод оцінювання діяльності студентського бізнес-інкубатора.Item Вимоги та критерії визначення статусу дослідницьких університетів в Україні(Сумський державний університет, 2015) Тульчинська, С.О.У статті розглянуто розвиток дослідницьких університетів в Україні. Визначено характерні риси дослідницького університету, що вирізняють його з ряду інших вищих навчальних закладів. Проаналізовано існуючі вимоги, за якими надається та підтверджується кожних п’ять років статус дослідницького університету. Запропоновано критерії до уточнення вимоги щодо дослідницьких університетів.Item Концептуальні засади управління інноваційним розвитком підприємств(Сумський державний університет, 2014) Федулова, Л.І.У статті розкрито концептуальні засади управління інноваційним розвитком підприємства та визначено теоретичні принципи й науково-практичні підходи до економічної інтерпретації процесу інноваційного розвитку. Обґрунтовано процес управління інноваційним розвитком підприємства як системне управління інноваційною діяльністю, спрямоване на формування й забезпечення досягнення економічного зростання шляхом раціонального використання, нарощування й розподілу інноваційного та економіко-технологічного потенціалу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35966Item Сутність та передумови інноваційного розвитку підприємств(Сумський державний університет, 2013) Найдюк, В.С.У статті уточнено сутність поняття «інноваційний розвиток підприємства». Визначено ключові передумови інноваційного розвитку підприємств незалежно від видів їх економічної діяльності. Проведено деталізацію цих передумов для підприємств ресторанного господарства з різною цільовою аудиторією споживачів. Отримані результати можуть бути покладені в основу удосконалення процесу прийняття управлінських рішень щодо інноваційного розвитку підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32474Item Інноваційний розвиток організацій: невід’ємні складові та чинники впливу(Сумський державний університет, 2013) П’ятницька, Г.Т.У статті уточнено перелік складових процесу інноваційного розвитку організації та визначено основні чинники впливу на них. Систематизовано наукові підходи до трактування сутності поняття «інновація». Проведено порівняння різних поколінь моделей інноваційного процесу та визначено їх недоліки. Виявлено деякі особливості управління інноваційним розвитком у діючих організаціях. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32452