Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Сучасні методичні підходи до визначення екологічної конкурентоспроможності товарів та товаровиробників
    (Сумський державний університет, 2013) Харічков, С.К.; Аверіхіна, Т.В.
    У статті запропоновано методичні підходи до оцінок екологічної конкурентоспроможності продукції та підприємства, які створюють інформаційне поле щодо оптимізації заходів охорони навколишнього середовища, що забезпечує екологічну безпеку товару та його виробництва. Наведені авторські версії побудови інтегрованого показника екологічності (екологічної конкурентоспроможності) товару та системи оцінок рівня екологічності (екологічної конкурентоспроможності) підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32476
  • Item
    Основні етапи розроблення екологічної політики як складової системи муніципального екологічного менеджменту
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Лотиш, Олеся Львівна; Лотиш, Олеся Львовна; Lotysh, Olesia Lvivna
    Розглянуто покроково процес розроблення екологічної політики на рівні муніципалітету. Проаналізовано і узагальнено передовий досвід міст країн-членів ЄС щодо розроблення та реалізації екологічної політики в межах системи муніципального екологічного менеджменту. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24167