Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
6 results
Search Results
Item Особливості сучасної стратегічної ринково-орієнтованої діяльності підприємств(Сумський державний університет, 2018) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Корнатовскі, Р.Аналіз праць науковців-економістів і практикуючих фірм дозволив відзначити, що більшого поширення на сучасному ринку набувають непрогнозовані ситуації, які вимагають уваги до потреб і запитів споживачів. Дослідження еволюції орієнтації діяльності підприємств на ринку засвідчило появу нових бізнес-моделей, технологій і вимог клієнтів, більш потужних, ніж раніше, які свідчать про необхідність розроблення власної стратегічної ринково-орієнтованої діяльності кожним підприємством. Визначені особливості сучасних моделей ринково-орієнтованої діяльності та виокремлені специфічні характеристики діяльності можуть бути використані при розробленні та реалізації ринкової стратегії підприємства.Item Вплив чинників оточуючого середовища на вектори завдань холістичного маркетингу ритейл-мереж на ринку продуктів харчування(Сумський державний університет, 2013) Шубін, О.О.; Криковцев, О.О.У статті розглядаються питання дослідження чинників загального маркетингового середовища та найближчого оточення і їх впливу на вектори завдань ритейл-мережі при формуванні стратегії холістичного маркетингу. Наводяться результати аналізу впливу виявлених векторів на формування конкретних векторів, отримані на матеріалах ритейл-мереж, які діють на ринку продуктів харчування в Донецькому регіоні. Обґрунтовується необхідність формування векторів завдань згідно зі стратегією холістичного маркетингу, яка вимагає цілісних взаємодій у контурах зовнішніх і внутрішніх учасників бізнес-системи. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33724Item Розвинення інфраструктури ринку екологічно чистих товарів промислового регіону(Сумський державний університет, 2013) Бєлякова, О.В.; Солоха, Д.В.У роботі досліджено теоретичні складові та практичні підходи до формування інфраструктури ринку екологічно чистих товарів промислово розвинених регіонів України. Надано порівняльну характеристику основних складових ринкової інфраструктури, представлено систему її розвитку у форматі суб’єктно-об'єктних взаємодій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30405Item Управління еколого-економічною безпекою підприємства на засадах екомаркетингу("ВТД "Університетська книга", 2012) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia YuriivnaРозкрито економічну сутність еколого-економічної безпеки та визначено основні методологічні підходи до її дослідження. Обґрунтовано необхідність розвитку підприємства на засадах екологічного маркетингу. Запропоновано методику оцінки відповідності екологічних товарів інтересам різних суб’єктів ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29941Item Визначення ризику оцінки стану кон’юнктури вітчизняного ринку асинхронних двигунів(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2012) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаУ статті розглянуто питання визначення рівня ризику оцінки кон’юнктури ринку асинхронних двигунів із використанням методу парних порівнянь. Визначено та обґрунтовано найбільш важливі фактори впливу на рівень кон’юнктури вітчизняного ринку електротехнічних товарів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25349Item Управління маркетинговими ризиками продавця(ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Бець, Мар’яна Тиберівна; Бець, Марьяна Тиберовна; Betz, Mariana Tyberivna; Кучер, Леся Ігорівна; Кучер, Леся Игоревна; Kucher, Lesia IgorivnaАвторами визначено трактування природи ризику, охарактеризовано передумови появи ризиків, виділено етапи ідентифікації ризику маркетингового дослідження та компоненти процесу управління ризиками та розроблено систему управління ризиками товарної політики за критерієм якості обслуговування споживачів та схему аналізу шансів – ризиків підприємства в процесі формування елементів товарної політики. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24125