Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів
    (Сумський державний університет, 2015) Борисова, Т.М.
    Досліджено проблеми та перспективи маркетизації неприбуткової сфери України в контексті становлення фінансової парадигми. Представлено результати опитування низки провідних некомерційних організацій України. Виявлені проблеми маркетингу суб’єктів сфер культури і дозвілля, освіти та досліджень, охорони здоров’я, соціальних послуг, природного довкілля, права, адвокасі і політики, благодійних, волонтерських, міжнародних та релігійних організацій, підприємницьких та професійних організацій, спілок, запропоновані напрями їх вирішення.
  • Item
    Методологія управління ціноутворенням на туристичних підприємствах
    (Сумський державний університет, 2015) Іванова, В.В.
    У статті обґрунтовано основні методологічні компоненти процесу управління ціноутворенням на туристичних підприємствах, зокрема визначено мету, завдання та етапи механізму його реалізації. Запропоновано функцію ціни туристичного продукту, що дозволить максимально враховувати її залежність від широкого діапазону чинників. Запропоновано теоретико-множинну модель ціни туристичного продукту, що демонструє склад та природу виникнення її елементів.
  • Item
    Маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку
    (Сумський державний університет, 2015) Білошкурська, Н.В.
    У статті проведене маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку хліба пшеничного. Побудовано комплексну кореляційно-регресійну модель середньомісячної ціни 1 тонни хліба пшеничного з урахуванням впливу індексу споживчих цін, індексу цін виробників промислової продукції та середньомісячної заробітної плати одного працівника за щомісячними статистичними даними за 2012-2014 рр. Доведено, що найбільший вплив на ціну 1 тонни хліба пшеничного чинить індекс споживчих цін, тобто інфляція споживання.
  • Item
    Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах
    (Сумський державний університет, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Рябченко, Ірина Михайлівна; Рябченко, Ирина Михайловна; Riabchenko, Iryna Mykhailivna
    У статті досліджено та систематизовано фактори маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31480
  • Item
    Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах
    (Сумський державний університет, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Рябченко, І.М.
    У статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано принципи маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378
  • Item
    Систематизація методів маркетингового ціноутворення
    ("ВТД "Університетська книга", 2012) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Рябченко, Ірина Михайлівна
    У статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано методи маркетингового ціноутворення. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29904
  • Item
    Установлення оптимальної ціни на новий товар
    ("ВТД "Університетська книга", 2012) Чухрай, Наталія Іванівна; Беспалюк, Христина Мирославівна
    Статтю присвячено проблемам ціноутворення на новий товар. Проведено аналіз етапів та методів ціноутворення. Запропоновано використовувати метод PSM для встановлення діапазону цін на новий споживчий товар. Наведено результати опитування потенційних клієнтів vip-дозиметра вітчизняного виробництва та визначено його оптимальну ціну. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29898
  • Item
    Вплив цінових змін на поведінку споживачів при стратегічному ціноутворенні на генеричні товари
    ("ВТД "Університетська книга", 2010) Корінєв, Валентин Леонідович; Коринев, Валентин Леонидович; Koriniev, Valentyn Leonidovych; Кірик, Віталій Віталійович; Кирык, Виталий Витальевич; Kiryk, Vitalii Vitaliiovych
    При реалізації генеричних товарів на ринку ринкова цінність пропозиції виробника проявляється в реакції покупців на зміну ціни. Результати проведеного дослідження свідчать, що за певних обставин споживачі можуть ставитися до ціни як до показника якості, а тому менш чутливі до її рівня, ніж до споживчих характеристик генеричної продукції. Чим більше у споживачів рівень ціни асоціюється з рівнем її якості, тим менше вони чутливі до зміни її рівня. Врахування гранично високих чи низьких цін в процесі стратегічного ціноутворення реально дозволяє визначити ступінь чутливості споживачів до їх рівня. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24037
  • Item
    Механізм оцінки маркетингової стратегії
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Квятковська, Любов Абрамівна; Квятковская, Любовь Абрамовна; Kvyatkovska, Liubov Abramivna
    У статті надається схема базових елементів формування маркетингової стратегії підприємства та визначаються показники, які можуть бути застосовані при оцінці ефективності її реалізації в межах загальновідомих моделей. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936