Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Співробітництво між підприємствами-виробниками інформаційно-технологічного продукту та ВНЗ
    (Сумський державний університет, 2016) Чухрай, Н.І.; Щербата, Т.С.
    Розглянуто стан ринку інформаційно-технологічного виробництва в Україні. Досліджено особливості та етапи виробництва інформаційно-технологічного продукту. Проаналізовано діяльність ІТ-компаній та визначено шляхи залучення вищих навчальних закладів до процесу виробництва. Охарактеризовано механізм співробітництва та наведено можливості і переваги реалізації такої взаємодії для обох учасників. Запропоновано порядок вибору вищого навчального закладу як потенційного партнера підприємства.
  • Item
    Функціонування студентських бізнес-інкубаторів на базі провідних університетів України
    (Сумський державний університет, 2015) Тульчинська, С.О.
    У статті розглянуто функціонування в Україні бізнес-інкубаторів як складової інноваційної інфраструктури в цілому та студентських бізнес-інкубаторів зокрема. Визначено проектну та освітню складові структури студентських бізнес-інкубаторів. Запропоновано групи показників оцінювання ефективності їх діяльності на основі регулярного моніторингу, що передбачають: оціннювання впливу діяльності на університет на базі якого він створений; активізацію малого інноваційного бізнесу; оцінювання кадрового потенціалу; оцінювання фінансових ресурсів; оцінювання науково-технічної продукції; оцінювання впливу на соціально-економічний розвиток регіону та країни. Розроблено метод оцінювання діяльності студентського бізнес-інкубатора.
  • Item
    Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ
    (ТОВ "ВТД" Університетська книга", 2012) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті здійснений аналіз цільової аудиторії спеціальності «УІД» СумДУ за географічним принципом, розроблений комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій для її просування, а також запропонований медіа-план комунікаційних заходів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121
  • Item
    Розроблення заходів для покращення позицій спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ на ринку освітніх послуг України
    (Видавництво СумДУ, 2012) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті здійснений аналіз конкурентного, демографічного та інтернет-середовища для спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ та запропоновані заходи для посилення її позицій на ринку освітніх послуг України. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27549
  • Item
    Оцінювання інтелектуального капіталу вищих навчальних закладів
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Кравченко, Сергій Іванович; Кравченко, Сергей Иванович; Kravchenko, Sergii Ivanovych; Корнєва, Ольга Володимирівна; Корнева, Ольга Владимировна; Korneva, Olga Volodymyrivna
    Розглянуто сутність, переваги та обмеження існуючих методів оцінки інтелектуального капіталу в контексті їхнього застосування до вищих навчальних закладів. Показано, що специфіка діяльності навчальних закладів значною мірою ускладнює застосування традиційних методів оцінки інтелектуального капіталу. Доведено, що в найбільшій мірі специфіці вишів відповідає метод реальних опціонів. Розглянуто його переваги та сформульовано напрямки його подальшої адаптації для вирішення зазначеної задачі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24121
  • Item
    Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю»
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті розроблений комплекс стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» та запропоновано схему рішень зі стимулювання збуту для просування нової спеціальності на ринок освітніх послуг України. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713