Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
3 results
Search Results
Item Innovative marketing strategies to provide ecological safety at regional and global levels(Sumy State University, 2017) Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Kuchmiyov, A.; Котенко, Олександр Олександрович; Котенко, Александр Александрович; Kotenko, Oleksandr OleksandrovychThe article deals with an approach to form innovative marketing strategies to provide ecological safety due to its ecological orientation position. The approach to choose an optimal innovative marketing strategy to provide ecological safety, based on the index of ecological safety rate evaluation, is proposed. A set of marketing tools to provide ecological safety at regional and global levels are suggested.Item The theory and methods for investigation of the processes synchronized dealing with ecological safety within economic system(Sumy State University, 2014) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Прокопенко, М.ОДосліджено сутність синхронізації як наукової категорії. Сформовано комплекс показників, що характеризують складові економічної системи на рівні підприємства та регіону. Запропоновано методичний підхід до оцінки синхронності процесів забезпечення екологічної безпеки економічної системи. Удосконалено методичний підхід до прогнозування динаміки розвитку економічної системи з урахуванням запровадження інструментів забезпечення економічної безпеки на вищому рівні.Item Вплив маркетингу місць відпочинку на забезпечення екологічної безпеки рекреаційних територій Криму(Сумський державний університет, 2013) Пашенцева, Г.В.Здійснено теоретичне обґрунтування підходу вирішення проблеми охорони навколишнього середовища рекреаційних територій, що спрямоване на вирішення важливої науково-прикладної проблеми забезпечення екологічної безпеки економічного розвитку регіону за рахунок упровадження маркетингу місць відпочинку, що дозволяє перерозподілити потік рекреантів на основі об’єктивного співвідношення «ціна - якість» туристичної послуги і знизити антропогенне навантаження на ці території. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32477