Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Students' Competencies for the Future and Innovativeness – Research Among Managerial Staff of Public Universities of Technology in Poland
    (Sumy State University, 2019) Wodarski, K.; Machnik-Slomka, J.; Semrau, J.
    Соціально-економічні процеси, розвиток технологій та супутні зміни створюють динамічне середовище, що вимагає інноваційних знань. У свою чергу, це провокує відповідні зміни на ринку праці, розширення знань та цілеспрямований розвиток компетенцій молоді. Таким чином, академічна освіта відіграє суттєву роль у даному напряму. У статті авторами розглянуто особливості формування ключових компетенцій студентів технічних спеціальностей університетів Польщі з точки зору академічної освіти з урахуванням основних особливостей інноваційного розвитку. Мета даної статті полягає у визначенні: ключових компетенцій студентів, які в найближчі роки будуть значимими, ефективних методів освіти, які сприяють розвитку та зміцненню компетенції враховуючі специфіку інноваційної діяльності. У свою чергу, емпіричне дослідження проведено з використанням методів інтерв’ю та експертної оцінки. При цьому респондентами дослідження стали декани факультетів польських державних технічних університетів та їх заступники за такими спеціальностями як: економіка, фінанси та управління. У статті представлено результати емпіричних досліджень, які обґрунтовують наявні розбіжності між набутими студентами компетенціями та їх попитом на ринку праці. Авторами зроблено припущення про те, що інноваційні компетенції відіграють важливу роль серед компетенцій майбутнього, визначених респондентами. Крім того, отримані результати дослідження свідчать про те, що розвиток знань, умінь і навичок, пов’язаних у першу чергу із когнітивними, соціальними та міжособистісними компетенціями, а також технічними, цифровими та інноваційними компетенціями, міждисциплінарним та мультикультурним розвитком, є обов’язковими для випускників з метою забезпечення їх конкурентоздатності на ринку праці. Авторами зазначено, що результати дослідження можуть бути використані при формуванні та побудові навчального процесу, спрямованого на формування компетенцій студентів, затребуваних на ринку праці.
  • Item
    SMEs' innovation approach in the Czech Republic
    (Sumy State University, 2017) Breckova, P.
    The paper focuses on innovative activities of small and medium-sized enterprises (SMEs) in the Czech Republic. The results of the presented research and compilation of further surveys where the author of this article participated bring new insight into the SMEs’ manners in innovative doing, revealing the internal preferences, drivers and also constraints the small businesses have to deal with. The research concludes that SMEs are aware of the importance of innovation for business and competitiveness, but they approach innovation management and planning in a rather unsystematic waySignificant findings are also directed in the area of drivers (motives) for innovations, where customer preferences, availability of funding and competitors' actions prevailed. The paper also discusses institutional barriers with influence on SMEs' innovative activities, which seem to be considered as a significant constraint in the Czech Republic.
  • Item
    Models of innovative product distribution: global PC sales market
    (Sumy State University, 2017) Олійник, Віктор Михайлович; Олейник, Виктор Михайлович; Oliinyk, Viktor Mykhailovych
    The article considers various models of the distribution of an innovative product. Models based on the Bass model are proposed, taking into account external socio-economic factors. The commodity price function is considered, taking into account the rate of its cost reduction. Numerical results of sales of computers are received, taking into account the change in its price. Based on the results obtained from the two models, a forecast is made for the future unit sales to the global PC market (2017–2020).
  • Item
    Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ
    (ТОВ "ВТД" Університетська книга", 2012) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті здійснений аналіз цільової аудиторії спеціальності «УІД» СумДУ за географічним принципом, розроблений комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій для її просування, а також запропонований медіа-план комунікаційних заходів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121
  • Item
    Розроблення заходів для покращення позицій спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ на ринку освітніх послуг України
    (Видавництво СумДУ, 2012) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті здійснений аналіз конкурентного, демографічного та інтернет-середовища для спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ та запропоновані заходи для посилення її позицій на ринку освітніх послуг України. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27549
  • Item
    Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю»
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті розроблений комплекс стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» та запропоновано схему рішень зі стимулювання збуту для просування нової спеціальності на ринок освітніх послуг України. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713