Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Development of the enterprise distribution system taking into account the regional logistics potential
    (Sumy State University, 2016) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    The article defines the procedure for the development of the enterprise distribution system on the basis of regional logistics potential studies. It increases the validity of the decision due to the objectification of data on the status and opportunities to attract logistics and marketing intermediaries, to rationalize the system of material and accompanying flows’ management in the region. For this purpose, the essence of logistics potential of the region was formulated and its structure was proposed.
  • Item
    The methodic approach to the diagnostics of internal communications at the industrial enterprise
    (Sumy State University, 2015) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna
    The article presents the algorithm of diagnostics of internal communications condition, described object, subject and tasks of diagnosis. Shown the formed classification of indicators evaluation the effectiveness of internal communications in four areas (organizational, social-psychological, technical & technological, informational) and characteristic of individual indicators, which formed the basis of the proposed approach. Generated the matrix diagnostics the state of the internal communication processes with the choices of managerial actions.
  • Item
    Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств
    (Сумський державний університет, 2014) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    У статті визначено послідовність етапів вибору маркетингових каналів при розподілі інноваційної продукції на промисловому підприємстві, що базується на результатах діагностики його маркетингової політики розподілу та комплексної оцінки існуючих каналів. Запропоновано відповідні стратегії управління маркетинговими каналами інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34347
  • Item
    Оцінка конкурентної динаміки в умовах впливу інновацій
    (Сумський державний університет, 2013) Коломицева, А.О.; Головань, Л.О.
    У статті розглянуто теоретичні основи дослідження конкурентоспроможності підприємств на ринках, а також необхідність розроблення науково-методичного підходу до оцінки та діагностики конкурентоспроможності підприємств, що ґрунтується на врахуванні динамічних характеристик і ознак конкурентоспроможності, а також можливості прогнозування змін, що відбуваються в умовах взаємодії та інтеграції ринків і підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31501
  • Item
    Використання цільового підходу до діагностики в управлінні підприємством
    (ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2012) Семененко, Інна Максимівна
    Виявлені проблеми, що виникають під час проведення діагностики стану підприємства та результатів його діяльності. Визначено невиправданість використання проблемного підходу до діагностики в управлінні підприємством у сучасних умовах господарювання. Визначено значення та сутність цільового підходу до діагностики в управлінні підприємством. Встановлено, що управлінські рішення, розроблені з використанням цільового підходу до діагностики, є більш результативними. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25372
  • Item
    Діагностика потенціалу підприємства
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Кузьмін, Олег Євгенович; Кузьмин, Олег Евгеньевич; Kuzmin, Oleh Evhenovych; Мельник, Ольга Григорівна; Мельник, Ольга Григорьевна; Melnik, Olga Grygorivna
    У статті уточнено поняття «потенціал підприємства», а також розвинуто модель діагностики рівня потенціалу машинобудівного підприємства, яка вирізняється врахуванням ключових потенціалоутворювальних чинників (конкурентоспроможності, інвестиційної привабливості та розвитку підприємства) і дає змогу оцінити перспективу підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24064
  • Item
    Ефективність діагностики техніко-технологічного потенціалу машинобудівного підприємства
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Коверга, Сергій В’ячеславович; Коверга, Сергей Вячеславович; Koverga, Sergii Viacheslavovych; Передерєєва, Ольга Сергіївна; Передереева, Ольга Сергеевна; Peredereeva, Olga Sergiyivna; Кузьменко, Світлана Павлівна; Кузьменко, Светлана Павловна; Kuzmenko, Svitlana Pavlivna
    Розглядаються методи діагностики потенціалу підприємства і техніко-технологічного потенціалу. Проаналізована їх сутність, позитивні, негативні аспекти, можливість застосування для підприємств машинобудування. Сформована система показників для експрес-діагностики на основі трьох груп: виробничої, фінансової і технологічної. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23943
  • Item
    Діагностичні підходи до визначення рівня інтенсивності конкуренції на галузевому ринку
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Пєтєшова, Тетяна Анатоліївна; Петешова, Татьяна Анатольевна; Peteshova, Tetiana Anatoliivna
    Досліджений механізм організації діагностики в маркетингу. На прикладі підприємств хімічної галузі показано використання аналітичного інструментарію для оцінки інтенсивності конкуренції на товарному ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23937