Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
4 results
Search Results
Item Estonian Marketers' Attitude Towards Podcasts as an Innovative Marketing Channel(Sumy State University, 2022) Reilent, K.; Kurvits, M.; Ohlau, A.Подкасти є загальновідомим маркетинговим каналом комунікації зі споживачами. Результати систематизації наукових джерел з означеної тематики засвідчили, що застосування реклами у подкастах нарощує свою популярність. Відбувається стрімке зростання кількості слухачів подкастів як в США, так і в Європі. Однак, попри інноваційність Естонії, подкасти ще не набули своєї популярності в цій країні. Метою статті є визначення можливостей підвищення прибутковості реклами в подкастах на основі аналізу сприйняття маркетологами Естонії подкастів як потенційного маркетингового каналу. Практичну реалізацію усіх етапів даного дослідження здійснено з використанням кількісних та якісних методів дослідження (метод структурованого анкетування та інтерв’ю). Інтерв’ю проведено двома експертами медіаканалу. Онлайн опитування проведено серед маркетологів різних компаній. Отримані результати засвідчили, що 42% маркетологів Естонії вважають подкасти доцільним маркетинговим каналом. При цьому слабкими сторонами подкастів є обмеженість даних про кількість та профіль слухачів, а також недостатня інформації про ефективність реклами. Відповідно до результатів опитування маркетологи оцінюють свої знання щодо рекламних можливостей подкастів як недостатні. Враховуючи отримані результати, автори приходять до висновку, що для підвищення прибутковості подкастів досліджуваної медіакомпанії Естонії необхідно збільшити впізнаваність подкастів, підвищити обізнаність клієнтів про рекламні можливості подкастів, розповсюджувати історії успіху подкастів та впровадити механізм визначення ефективності реклами у подкастах. Авторами зазначено, що надані рекомендації можуть бути корисними іншим компаніям, які спеціалізуються на рекламі в подкастах, особливо, для початківців та тих, що працюють на невеликих ринках, таких як Естонський.Item Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств(Сумський державний університет, 2014) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaУ статті визначено послідовність етапів вибору маркетингових каналів при розподілі інноваційної продукції на промисловому підприємстві, що базується на результатах діагностики його маркетингової політики розподілу та комплексної оцінки існуючих каналів. Запропоновано відповідні стратегії управління маркетинговими каналами інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34347Item Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах(Сумський державний університет, 2013) Доброскок, Ю.Б.У рамках даної статті надана спроба систематизації підходів щодо використання маркетингу взаємодії в сучасних управлінських технологіях. На базі глибокого аналізу ролі маркетингу взаємодії в системі збуту підприємства посилена його аналітична складова, і на інструментальному рівні розроблена авторська система показників оцінки ефективності варіантів взаємодії бізнес-суб’єктів у маркетингових каналах. Ключові висновки щодо перспективності використання концепції маркетингу взаємодії зводяться до необхідності подальшого вдосконалювання аналітичних методів і управлінських підходів у системах руху товарів з урахуванням кризових процесів у споживчому секторі економіки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33743Item Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaУ статті виділено учасників маркетингового каналу розподілу продукції. Виокремлено окремі варіанти проведення стимулювання посередників виробником. Запропоновано етапи процесу стимулювання посередників у маркетинговому каналі. Визначено методи проведення стимулювання в маркетингових каналах традиційної та інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134