Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
4 results
Search Results
Item Investment Management of Business Digital Innovations(Sumy State University, 2020) Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Завражний, Костянтин Юрійович; Завражный, Константин Юрьевич; Zavrazhnyi, Kostiantyn Yuriiovych; Касьяненко, Володимир Олексійович; Касьяненко, Владимир Алексеевич; Kasianenko, Volodymyr Oleksiiovych; Roubík, H.; Sidorov, O.У статті розглядаються питання інвестиційного менеджменту цифрових інновацій сучасного бізнесу. Основною метою дослідження є розроблення підходів до інвестиційного менеджменту інноваційних процесів цифровізації компаній та обгрунтування економічної ефективності інвестиційних проектів з використання інноваційних інформаційних технологій у контексті їх взаємозв'язку з існуючими інформаційними рішеннями управління підприємствами. Актуальність дослідження полягає у необхідностізміни методів ведення й управління сучасним бізнесом з урахуванням досягнень Третьоїта Четвертої промислових революцій, які формують інноваційну бізнес-філософію, засновану на інформатизації та цифровізації процесів виробництва і постачання продукції. Імплементація інноваційних цифрових технологій у бізнес-процеси вимагає значних витрат, що актуалізує питання їх мінімізації. Систематизація літературних джерел та підходів до інвестиційного менеджменту промислової цифровізації виявила відсутність комплексних рішень цієї проблеми. У зв’язку з цим, на основі порівняльного аналізу авторами виявлено особливості розвитку бізнесу в умовах Четвертої промислової революції й обгрунтовано необхідність інтеграції сучасних інформаційних систем управління діяльністю підприємств на платформі цифровізації бізнеспроцесів. З метою створення карти цифрових інновацій бізнесу запропоновано застосовувати теорію обмежень системи, що дозволяє визначити, з якої з функціонуючих інформаційних систем підприємства (бізнес-аналітика, Business intelligence – BI; система планування ресурсів підприємства, Enterprise Resource Planning – ERP; система управління виробничими процесами, Manufacturing Execution System – MES; Промисловий Інтернет речей, Industrial Internet of Things – IIoT) варто розпочати цифрову трансформацію. На підставі використання структурного підходу у статті сформовано етапи розроблення проекту цифрової трансформації компанії. Економічне обгрунтування вибору таких альтернативних проектів виконано на основі оцінки трудових витрат на реалізацію двох варіантів цифрової інновації суб’єкта господарювання: комплексного проекту автоматизації з попереднім моделюванням та інтеграційного проекту автоматизації з поступовим впровадженням нової інформаційної системи. Результати оцінки засвідчили економічні переваги імплементації інтеграційного проекту, що забезпечує в 1,58 рази менше трудовитрат і може бути реалізований із використанням універсальних пакетних рішень типу Business Automaton Software (BAS). Аналіз результатів впроваджених і потенціалу запланованих проектів цифровізації бізнесу в Україні та світі дозволив узагальнити ефекти від їх імплементації і підтвердив необхідність подальшого розвитку механізмів інвестиційного менеджменту цифрових інновацій у компаніях.Item Managing the development of innovation business processes with automated information systems(Sumy State University, 2017) Voynarenko, M.P.; Dzhuliy, L.V.; Kuzmina, O.M.; Yanchuk, T.V.The article analyzes management science development, examines the management process essence through the business processes allocation as a sequence of actions aimed at achieving the ultimate, measurable and concrete result. The definition of innovative business processes was provided. Their target direction and informational interconnection were distinguished. The scientific-methodical approach to assessing the effectiveness of the information technology implementation in the innovative business process, which involves the all costs and risks gradual account, is proposed. Constructed the enterprise innovative business processes management algorithm and it is substantiated that the use of IT provides shaping of an information management system for innovative business processes, construction of an effective mechanism for their implementation.Item Modeling the marketing characteristics of market capacity for electrical automation(Sumy State University, 2017) Pererva, P.; Kobielieva, T.; Tkachev, M.; Tkacheva, N.The article is a continuation of scientific development, the beginning of which the authors presented in the previous room. Questions of simulation of electrical characteristics of marketing automation without separate technological purposes. As the object of study selected different types of low-voltage equipment. It is proved that the most important marketing characteristics of the products the electrical business Park is articles, which are currently in operation. Existing methodical approaches to the definition of industry Park electrical automation do not provide the required accuracy of calculations. They do not fully take into account the age structure of the main technological equipment for automation of work of which is intended for electrical automation. The technique of determining industry Park, products which do not have independent technological purposes, the use of indicators of the age structure of technological equipment. For example, different groups of low-voltage equipment of the basic steps of this methodology. Suggestions the authors suggest the partition of the whole technological equipment for the three age groups and conduct separate calculations for each of them. The final coefficients of the applicability of electrical automation at the unit of technological equipment are determined based on the specific weight of each age group in the total industry Park of technological equipment. All theoretical concepts are accompanied by detailed examples of calculations.Item Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management(Sumy State University, 2014) Natorina, O.A.The article deals with the role of the computer information systems in the enterprise marketing activities strategic management, enterprises marketing management information systems. Tthe stages of the development system and launch of a new product into the market within its life cycle are analyzed, exemplified by fat and oil industry. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962