Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186
Browse
11 results
Search Results
Item Factors Influencing Consumer Purchase Intention of Luxury Branded Perfumes(Sumy State University, 2022) Krishnan, C.; Agarwal, N.; Gupta, S.Ця стаття узагальнює аргументи та контраргументи в межах наукової дискусії з питання особливостей поведінки споживачів на ринку парфумерних товарів. Систематизація літературних джерел засвідчила, що виявлення та розуміння факторів, які впливають на поведінку споживачів дозволяють впливати на їх вибір та регулювати попит на певні товари та послуги. Це дозволяє сформувати маркетингову конкурентоспроможну стратегію спрямовану на задоволення та перевершення очікувань споживачів з метою підвищення прибутковості компанії. Актуальність вирішення даної наукової проблеми полягає в тому, що ринок парфумерних товарів поділяється на дві групи: елітна продукція та mass market (масового споживання), що вимагає розуміння факторів поведінки кожної з груп товарів. Теоретичний аналіз маркетингових теорій, дозволив виділити п'ять факторів, які впливають на наміри споживачів купувати парфумерні товари: сприйняття унікальності, імідж бренду, якість, ціна та статус. Основною метою проведеного дослідження є визначення факторів, які впливають на бажання споживачів купувати елітну парфумерію. Методичним інструментарієм проведеного дослідження стали методи опитування, моделювання структурних рівнянь з використанням методу найменших квадратів. У статті представлено результати емпіричного аналізу, який засвідчив, що чотири змінні (імідж бренду, якість, ціна та статус) мають позитивний зв'язок з купівельними намірами. Дослідження емпірично підтверджує, що сприйняття унікальності не має статистично значущого впливу на бажання споживачів придбати елітну парфумерію. Результати дослідження мають практичне значення та можуть бути використані маркетологами та менеджерами для кращого розуміння поведінки споживачів товарів розкоші та розробки маркетингових стратегій, які допоможуть їхнім продуктам досягти успіху на ринку розкоші.Item Innovation marketing to enhance competitiveness: case of Armenia and Ukraine(Sumy State University, 2018) Isahakyan, Sh.; Шкарупа, Олена Василівна; Шкарупа, Елена Васильевна; Shkarupa, Olena VasylivnaЗростання конкурентоспроможності країни напряму залежить від інноваційності бізнес-середовища, яскравим індикатором чого можна вважати здатність підприємців використовувати інноваційні технології просування продукції та послуг, передусім – на зовнішні ринки. Тому в статті висувається гіпотеза про існування позитивного впливу інноваційного маркетингу на конкурентоспроможність країни, тобто застосування інноваційних технологій маркетингових досліджень світового ринку, виявлення нових потенційних ринків для експорту, диверсифікація лінійки товарів та послуг на закордонних ринках, просування на глобальні ринки інноваційних розробок національних виробників та інші форми прояву інноваційного маркетингу – все це створює додаткові можливості для більш ефективного використання наявного в країні ресурсного потенціалу конкурентоспроможності. Економічні перетворення як у Вірменії, так і в Україні у періоди посткризової стабілізації підтвердили дієвість інноваційних маркетингових технологій, які застосовувалися при проведенні політичних, фінансових та інфраструктурних реформ. У статті проаналізовано поточний рівень конкурентоспроможності Вірменії, виявлено, що низький рівень здатності до інновацій є однією з основних проблем бізнес-середовища Вірменії, тому рівень впровадження інновацій в сфері маркетингу також є низьким. Визначено шляхи, через які застосування інструментів інноваційного маркетингу може сприяти як зростанню конкурентоспроможності країни в цілому, так і вирішенню окремих проблем: диверсифікації цінових стратегій на зовнішніх ринках, формування та просування бренду країни, підвищення потенціалу конкурентоспроможності країни через соціальні медіа, просування продукції національних компаній на світових ринках, заохочення співробітництва та кооперації між міжнародними партнерствами, пошуку нових сфер та технологій експорту, зміни дизайну існуючих продуктів з високим потенціалом конкурентоспроможності на зовнішньому ринку, розробки нових продуктів тощо. У статті за допомогою статистичних методів аналізу доведено, що Вірменії необхідно диверсифікувати свій експорт як по країнам, так і по продуктам. Досліджено індикатор Enabling Trade Іndex (ETI- index) як характеристику зовнішньоторговельного середовища країни. Для побудови його прогностичних даних використано метод Хольта, що дозволило побудувати експоненціально-згладжені ряди даних, визначити значення трендів та сформувати прогнози за допомогою пакета MS Excel. Статистичною базою для цього дослідження стали ретроспективні дані Всесвітнього економічного форуму щодо торговельного обороту за 2012-2016 роки. Розрахунки засвідчили, що ETI- index для України є нижчим, ніж для Вірменії, також було виявлено тенденцію до зростання ETI- index для Вірменії, тоді як "доступ до ринку" має тенденцію до зменшення. Це підтверджує доцільність застосування технологій інноваційного маркетингу для зростання доступу до внутрішнього ринку, сприяння вільному руху товарів, усунення перешкод для економічного розвитку та міжнародної інтеграції.Item Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів(Сумський державний університет, 2015) Борисова, Т.М.Досліджено проблеми та перспективи маркетизації неприбуткової сфери України в контексті становлення фінансової парадигми. Представлено результати опитування низки провідних некомерційних організацій України. Виявлені проблеми маркетингу суб’єктів сфер культури і дозвілля, освіти та досліджень, охорони здоров’я, соціальних послуг, природного довкілля, права, адвокасі і політики, благодійних, волонтерських, міжнародних та релігійних організацій, підприємницьких та професійних організацій, спілок, запропоновані напрями їх вирішення.Item Методологія управління ціноутворенням на туристичних підприємствах(Сумський державний університет, 2015) Іванова, В.В.У статті обґрунтовано основні методологічні компоненти процесу управління ціноутворенням на туристичних підприємствах, зокрема визначено мету, завдання та етапи механізму його реалізації. Запропоновано функцію ціни туристичного продукту, що дозволить максимально враховувати її залежність від широкого діапазону чинників. Запропоновано теоретико-множинну модель ціни туристичного продукту, що демонструє склад та природу виникнення її елементів.Item Маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку(Сумський державний університет, 2015) Білошкурська, Н.В.У статті проведене маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку хліба пшеничного. Побудовано комплексну кореляційно-регресійну модель середньомісячної ціни 1 тонни хліба пшеничного з урахуванням впливу індексу споживчих цін, індексу цін виробників промислової продукції та середньомісячної заробітної плати одного працівника за щомісячними статистичними даними за 2012-2014 рр. Доведено, що найбільший вплив на ціну 1 тонни хліба пшеничного чинить індекс споживчих цін, тобто інфляція споживання.Item Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах(Сумський державний університет, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Рябченко, Ірина Михайлівна; Рябченко, Ирина Михайловна; Riabchenko, Iryna MykhailivnaУ статті досліджено та систематизовано фактори маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31480Item Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах(Сумський державний університет, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Рябченко, І.М.У статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано принципи маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378Item Систематизація методів маркетингового ціноутворення("ВТД "Університетська книга", 2012) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Рябченко, Ірина МихайлівнаУ статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано методи маркетингового ціноутворення. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29904Item Установлення оптимальної ціни на новий товар("ВТД "Університетська книга", 2012) Чухрай, Наталія Іванівна; Беспалюк, Христина МирославівнаСтаттю присвячено проблемам ціноутворення на новий товар. Проведено аналіз етапів та методів ціноутворення. Запропоновано використовувати метод PSM для встановлення діапазону цін на новий споживчий товар. Наведено результати опитування потенційних клієнтів vip-дозиметра вітчизняного виробництва та визначено його оптимальну ціну. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29898Item Вплив цінових змін на поведінку споживачів при стратегічному ціноутворенні на генеричні товари("ВТД "Університетська книга", 2010) Корінєв, Валентин Леонідович; Коринев, Валентин Леонидович; Koriniev, Valentyn Leonidovych; Кірик, Віталій Віталійович; Кирык, Виталий Витальевич; Kiryk, Vitalii VitaliiovychПри реалізації генеричних товарів на ринку ринкова цінність пропозиції виробника проявляється в реакції покупців на зміну ціни. Результати проведеного дослідження свідчать, що за певних обставин споживачі можуть ставитися до ціни як до показника якості, а тому менш чутливі до її рівня, ніж до споживчих характеристик генеричної продукції. Чим більше у споживачів рівень ціни асоціюється з рівнем її якості, тим менше вони чутливі до зміни її рівня. Врахування гранично високих чи низьких цін в процесі стратегічного ціноутворення реально дозволяє визначити ступінь чутливості споживачів до їх рівня. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24037