Правові горизонти / Legal horizons
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48932
Browse
2 results
Search Results
Item Напрямки адаптації фінансового законодавства України до законодавства ЄС з урахуванням впровадження концепції нової інноваційної моделі державного управління фінансовою системою України(Сумський державний університет, 2020) Сухонос, Віктор Володимирович; Сухонос, Виктор Владимирович; Sukhonos, Viktor Volodymyrovych; Гаруст, Юрій Віталійович; Гаруст, Юрий Витальевич; Harust, Yurii Vitaliiovych; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Мельник, Вадим Іванович; Мельник, Вадим Иванович; Melnyk, Vadym Ivanovych; Миргород-Карпова, Валерія Валеріївна; Миргород-Карпова, Валерия Валерьевна; Myrhorod-Karpova, Valeriia ValeriivnaСтаття присвячена висвітленню однієї з найактуальніших проблем України – проблемним аспектам її економічної безпеки. Автори висвітлюють сучасний стан економіки України та аналізують думки вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу подолання економічної кризи в країні. Досліджується сучасний стан правового забезпечення основ фінансово-економічної безпеки України Акцентується на вирішальній ролі реформування та створенні нової концепції фінансової системи України.Item Діджиталізація освіти в Україні: зарубіжний досвід та вітчизняна перспектива впровадження(Сумський державний університет, 2019) Сухонос, Віктор Володимирович; Сухонос, Виктор Владимирович; Sukhonos, Viktor Volodymyrovych; Гаруст, Юрій Віталійович; Гаруст, Юрий Витальевич; Harust, Yurii Vitaliiovych; Шевцов, Я.А.На фоні таких інновацій, факт зростання попиту на освіту є логічним і цілком виправданим. Також зростають вимоги щодо якості, доступності та відповідності освіти сучасним потребам людства. Важливо, що освіта сьогодні – це питання переважно державної компетенції, приміром стаття 53 Конституції України гарантує кожному право на освіту. Враховуючи це та відповідні тенденції розвитку людства, діджиталізація освіти є логічним і закономірним вектором розвитку цієї сфери, про що також свідчить досвід провідних країн світу. Отже, потрібно дослідити, чи реально діджиталізація освіти потрібна в Україні, проаналізувавши сам процес технічного вдосконалення та досвід інших країн, які вже мають значні досягнення в цій сфері