Правові горизонти / Legal horizons
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48932
Browse
3 results
Search Results
Item Електронне урядування в Україні: поточні досягнення, проблеми реформування та діяльність міністерства цифрової трансформації України(Сумський державний університет, 2020) Миргород-Карпова, Валерія Валеріївна; Миргород-Карпова, Валерия Валерьевна; Myrhorod-Karpova, Valeriia Valeriivna; Шевцов, Я. А.Основні напрямки реформування сьогодні стосуються сфери публічного адміністрування, як однієї із найважливіших, безпосередньо пов’язаної з іншими сферами і такої, що містить велику кількість проблем організації та функціонування. Одним із головних методів, таким що відповідає сучасним вимогам, обрано діджиталізацію публічної адміністрації – впровадження цифрових технологій в процеси державного управління, надання державних послух та контролю. Таким чином, в Україні виник напрямок державного управління, який має назву «Електронне урядування» або «Е-уряд».Item Історичні етапи створення та юридичного оформлення повноважень державного концерну «Укроборонпром»(Сумський державний університет, 2020) Ярусевич, А.С.У статті розглядаються історичні етапи створення та юридичного оформлення повноважень Державного Концерну «Укроборонпром». Визначено та проаналізовано перелік нормативноправових актів, які регулюють діяльність державного господарського об’єднання.Item Неефективність державного управління економічною безпекою підприємництва(Сумський державний університет, 2016) Кадала, В.В.; Хайлова, Т.В.У статті проаналізовано державне управління економічною безпекою підприємництва. Відповідно до ч.1 ст. 17 Конституції України забезпечення економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу. Встановлено, що наявне управління є неефективним та потребує свого удосконалення. Серед причин такої неефективності слід виділити непослідовність і безсистемність у здійсненні економічних реформ, відсутність власної моделі перебудови національної економіки та її ідеологічного обґрунтування; корумпованість чиновників та низька компетентність управлінського апарату; нездатність державного управління вивести країну з економічної кризи; низький рівень кваліфікації осіб, які приймають рішення у сфері державних повноважень, та високий ступінь впливу лобістських угруповань на прийняття державних рішень; недосконалість державної та регіональної політики щодо забезпечення національної економічної безпеки тощо. Така неефективність призвела до слабкості держави в цілому, що спричинило агресію з боку сусідньої країни. Це призвело до втрати значної кількості територій та які на цей час не контролюються українською владою, а отже, на цих територіях Україна не може забезпечувати безпеку не тільки підприємництва, а і власних громадян. При сформованій неефективній системі державного управління економічною безпекою підприємництва запорукою виживання суб’єктів господарювання є самостійне забезпечення власної економічної безпеки. Таке забезпечення можливе шляхом залучення сторонніх організацій (спеціальних суб’єктів господарювання, що надають послуги з організації та здійснення заходів, спрямованих на забезпечення економічної безпеки підприємств та організацій), так і безпосередньо власними силами суб’єктів господарювання шляхом створення відповідних підрозділів у своїй структурі. Це потребує формування відповідної нормативно-правової бази в цій галузі, адже в Україні дотепер нормативно не закріплено шляхів самозабезпечення суб’єктами господарювання своєї економічної безпеки.