Правові горизонти / Legal horizons

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48932

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Електронне урядування в Україні: поточні досягнення, проблеми реформування та діяльність міністерства цифрової трансформації України
    (Сумський державний університет, 2020) Миргород-Карпова, Валерія Валеріївна; Миргород-Карпова, Валерия Валерьевна; Myrhorod-Karpova, Valeriia Valeriivna; Шевцов, Я. А.
    Основні напрямки реформування сьогодні стосуються сфери публічного адміністрування, як однієї із найважливіших, безпосередньо пов’язаної з іншими сферами і такої, що містить велику кількість проблем організації та функціонування. Одним із головних методів, таким що відповідає сучасним вимогам, обрано діджиталізацію публічної адміністрації – впровадження цифрових технологій в процеси державного управління, надання державних послух та контролю. Таким чином, в Україні виник напрямок державного управління, який має назву «Електронне урядування» або «Е-уряд».
  • Item
    Історичні етапи створення та юридичного оформлення повноважень державного концерну «Укроборонпром»
    (Сумський державний університет, 2020) Ярусевич, А.С.
    У статті розглядаються історичні етапи створення та юридичного оформлення повноважень Державного Концерну «Укроборонпром». Визначено та проаналізовано перелік нормативноправових актів, які регулюють діяльність державного господарського об’єднання.
  • Item
    Неефективність державного управління економічною безпекою підприємництва
    (Сумський державний університет, 2016) Кадала, В.В.; Хайлова, Т.В.
    У статті проаналізовано державне управління економічною безпекою підприємництва. Відповідно до ч.1 ст. 17 Конституції України забезпечення економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу. Встановлено, що наявне управління є неефективним та потребує свого удосконалення. Серед причин такої неефективності слід виділити непослідовність і безсистемність у здійсненні економічних реформ, відсутність власної моделі перебудови національної економіки та її ідеологічного обґрунтування; корумпованість чиновників та низька компетентність управлінського апарату; нездатність державного управління вивести країну з економічної кризи; низький рівень кваліфікації осіб, які приймають рішення у сфері державних повноважень, та високий ступінь впливу лобістських угруповань на прийняття державних рішень; недосконалість державної та регіональної політики щодо забезпечення національної економічної безпеки тощо. Така неефективність призвела до слабкості держави в цілому, що спричинило агресію з боку сусідньої країни. Це призвело до втрати значної кількості територій та які на цей час не контролюються українською владою, а отже, на цих територіях Україна не може забезпечувати безпеку не тільки підприємництва, а і власних громадян. При сформованій неефективній системі державного управління економічною безпекою підприємництва запорукою виживання суб’єктів господарювання є самостійне забезпечення власної економічної безпеки. Таке забезпечення можливе шляхом залучення сторонніх організацій (спеціальних суб’єктів господарювання, що надають послуги з організації та здійснення заходів, спрямованих на забезпечення економічної безпеки підприємств та організацій), так і безпосередньо власними силами суб’єктів господарювання шляхом створення відповідних підрозділів у своїй структурі. Це потребує формування відповідної нормативно-правової бази в цій галузі, адже в Україні дотепер нормативно не закріплено шляхів самозабезпечення суб’єктами господарювання своєї економічної безпеки.