Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/117

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Семіотична природа текстів соціальної реклами
    (Сумський державний університет, 2021) Вашист, Катерина Миколаївна; Вашист, Екатерина Николаевна; Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Юхно, Є.
    Роль масової культури і, зокрема, реклама стає характеристикою сучасної соціальної реальності. Незалежно від людського бажання або небажання, феномен реклами наполегливо проникає в приватне і суспільне життя, а також впливає на формування масової та індивідуальної свідомості. Сучасна людина як споживач залучена в рекламне середовище і має постійно з ним взаємодіяти. Вивчення такого багатоаспектного явища як реклама актуальне, тому що воно дає змогу глибоко досліджувати причини, прийоми і способи дії рекламного продукту на споживача, а також домагатися максимальної ефективності цієї дії.