Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/117
Browse
Search Results
Item Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі(Маркова АД, 2013) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna; Заїка, Інга Юріївна; Заика, Инга Юрьевна; Zaika, Inga YuriivnaСтаття присвячена дослідженню прецедентних імен у складі рекламних текстів, як засобу, що підсилює прагматичний вплив на аудиторію. Також висвітлено критерії виявлення прецедентних імен, охарактеризовано специфіку їх вживання у рекламних текстах та особливості їх функціонування в сучасному рекламному дискурсі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35282