Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/117

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Нумеративы как элемент коммуникативных стратегий в рекламном дискурсе
    (Білоруський державний університет, 2014) Зінченко, Анна Володимирівна; Зинченко, Анна Владимировна; Zinchenko, Anna Volodymyrivna
    Рекламний слоган як стисло викладена філософія виробника, несе в собі сильний комунікативний меседж. У статті розглянуто використання у текстах рекламних девізів нумеральних елементів, які сприяють створенню необхідних асоціативних образів у свідомості реципієнта, тим самим актуалізуючи прагматичні установки рекламних слоганів.