Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/117
Browse
3 results
Search Results
Item Термінологія рекламної індустрії: особливості функціонування й перекладу(Сумський державний університет, 2024) Середа, А.С.Дипломна робота присвячена з’ясуванню специфіки перекладу рекламних текстів з англійської мови на українську, а також встановленню найпоширеніших перекладацьких граматичних та лексико-семантичних трансформацій. У процесі роботи були використані методи, що дозволили комплексно підійти до вирішення перелічених завдань: аналітично-описовий метод; порівняльний метод; метод якісно-кількісної обробки матеріалів. У ході дослідження було встановлено, що використання лексичних і синтаксичних засобів виразності допомагає зробити слоган соціальної реклами яскравішим.Item Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах(Издательство "Научный мир", 2015) Шевченко, Cвітлана Володимирівна; Шевченко, Светлана Владимировна; Shevchenko, Svitlana VolodymyrivnaДана стаття присвячена дослідженню гендерно маркованих одиниць у рекламних текстах. Мовні особливості рекламних текстів зумовлені багатьма екстралінгвістичними факторами, в тому числі і процесами, що мають місце у різноманітних сферах суспільного життя. Гендерно марковані одиниці є своєрідною “приманкою” потенційних покупців, адже вони допомагають сегментувати аудиторію залежно від потреб виробника. Особлива увага у статті приділяється вживанню гендерно маркованої лексики для відображення існуючих гендерних стереотипів у суспільстві. Розглядаються основні категорії гендерно маркованих одиниць залежно від специфіки їх референтів, а також вплив зазначених одиниць на адресатів.Item Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі(Маркова АД, 2013) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna; Заїка, Інга Юріївна; Заика, Инга Юрьевна; Zaika, Inga YuriivnaСтаття присвячена дослідженню прецедентних імен у складі рекламних текстів, як засобу, що підсилює прагматичний вплив на аудиторію. Також висвітлено критерії виявлення прецедентних імен, охарактеризовано специфіку їх вживання у рекламних текстах та особливості їх функціонування в сучасному рекламному дискурсі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35282