Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/147

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 16
  • Item
    Формування системи управління маркетинговою політикою розподілу підприємства
    (Лівівська економічна фундація, 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    Маркетингова політика розподілу пронизує всю діяльність підприємства та впливає на функціонування його підсистем, визначаючи можливі зміни в них. Виходячи з цього, розроблення системи управління маркетинговою політикою розподілу є одним із першочергових завдань, що стоїть перед керівництвом підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33134
  • Item
    Функціональні складові маркетингового каналу
    (ТОВ «ДД «Папірус», 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    Маркетингові канали розподілу є сполучними ланками між товаровиробником і споживачами продукції. Вибір маркетингових каналів неможливий без детального аналізу та розроблення його складових. Їх вбачається доцільним визначати на основі дослідження функцій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133
  • Item
    Конфлікт як одна з форм взаємодії між учасниками маркетингових каналів просування інноваційної продукції
    (ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    Сучасні умови господарювання, що формуються на ринкових засадах, та відповідні глибокі економічні перетворення значно впливають і поступово вносять зміни до внутрішнього та зовнішнього середовищ функціонування підприємств. Ці динамічні зміни вимагають підприємства переходити на інноваційний шлях розвитку, розроблювати виважену інноваційну політику, активізовувати інноваційну діяльність. Тому в Україні поступово збільшується і кількість підприємств, що є інноваційно активними. Так, у 2010 році в Україні кількість інноваційно активних підприємств становила 21% порівняно з 18% у 2008 році, з них підприємств, що займалися продуктовими інноваціями у 2010 році – 5,8% При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33105
  • Item
    Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах
    (Українська державна академія залізничного транспорту, 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    У статті розглянуто значення процесу управління маркетинговою політикою розподілу промислового підприємства в ринкових умовах. Запропоновано логічно-структурну схему етапів розроблення, впровадження та реалізації системи управління маркетинговою політикою розподілу в межах підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
  • Item
    Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях
    (Центр научного знания «Логос», 2013) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    В статье предложены этапы оценки текущего состояния маркетинговых каналов на промышленном предприятии. Определены показатели, на основе которых целесообразно оценивать финансовое и маркетинговое состояние каналов. Выбраны соответствующие стратегии управления маркетинговыми каналами в зависимости от их состояния. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33076
  • Item
    Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах
    (ПДАБА, 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    У статті систематизовано погляди науковців на поняття «маркетингова політика розподілу», на основі чого виділено три підходи до його розуміння – розподільчий, маркетинговий та логістичний. Визначено основні етапи розроблення маркетингової політики розподілу в межах промислового підприємства, що містять підготовчий етап, етап організації фізичного переміщення продукції від виробника до споживача та етап організації сервісної діяльності. Показано важливість формування складових маркетингової політики розподілу, що знаходяться у взаємозв’язку та є взаємозалежними. Проаналізовано вплив рівня товарної новизни продукції на формування та вибір маркетингової політики розподілу на промисловому підприємстві. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075
  • Item
    Cвітова система розподілу: фактори впливу
    (вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    Управління системою розподілу як на рівні окремого підприємства, регіону, країни чи світу загалом є складним процесом, на який впливає багато факторів, у тому числі і стримуючих. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30520
  • Item
    Основні аспекти управління маркетинговою політикою розподілу
    (Наукове об'єднання "Economics", 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    Підприємство на ринку працює як злагоджена система, що складається з ряду підсистем, на які покладені функції, пов’язані з підготовкою до виробництва – організація взаємодії з постачальниками, забезпечення підприємства необхідними сировиною, матеріалами тощо, – безпосередньо виробництвом та розподілом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30519
  • Item
    Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку
    (Сумський державний університет, 2011) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov Oleksiivna
    Проаналізовано сучасні підходи до розуміння території як геотовару; здійснено узагальнюючу класифікацію споживачів територільного продукту; визначено теоретичні основи територіального позиціонування. Запропоновано методичний підхід щодо позиціонування території на основі оцінки її маркетингової привабливості та проведено деталізацію його етапів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444
  • Item
    Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналах
    (Курский государственный университет, 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov Oleksiivna