Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/147
Browse
5 results
Search Results
Item Функціональні складові маркетингового каналу(ТОВ «ДД «Папірус», 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaМаркетингові канали розподілу є сполучними ланками між товаровиробником і споживачами продукції. Вибір маркетингових каналів неможливий без детального аналізу та розроблення його складових. Їх вбачається доцільним визначати на основі дослідження функцій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133Item Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах(Українська державна академія залізничного транспорту, 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaУ статті розглянуто значення процесу управління маркетинговою політикою розподілу промислового підприємства в ринкових умовах. Запропоновано логічно-структурну схему етапів розроблення, впровадження та реалізації системи управління маркетинговою політикою розподілу в межах підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079Item Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях(Центр научного знания «Логос», 2013) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaВ статье предложены этапы оценки текущего состояния маркетинговых каналов на промышленном предприятии. Определены показатели, на основе которых целесообразно оценивать финансовое и маркетинговое состояние каналов. Выбраны соответствующие стратегии управления маркетинговыми каналами в зависимости от их состояния. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33076Item Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналах(Курский государственный университет, 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaItem Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики(Деловая полиграфия, 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov Oleksiivna