Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/147

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій
    (Науковий вісник Ужгородського університету, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті досліджено підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій, узагальнено класифікацію інструментів просування, виконано порівняльний аналіз можливості використання нетрадиційних інструментів маркетингових комунікацій та різних видів сарафанного радіо у діяльності промислових підприємств,запропоновано критерії визначення ATL-, BTL- та TTL-комунікацій, а також узагальнено класифікацію інструментів маркетингових комунікацій за видами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899
  • Item
    Використання новітніх інструментів просування у діяльності промислових підприємств
    (Мукачівський державний університет, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті досліджено можливості використання нестандартних інструментів маркетингових комунікацій промисловими підприємствами в частині їх інтеграції за видами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33480