Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/147
Browse
8 results
Search Results
Item Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку(Сумський державний університет, 2011) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaПроаналізовано сучасні підходи до розуміння території як геотовару; здійснено узагальнюючу класифікацію споживачів територільного продукту; визначено теоретичні основи територіального позиціонування. Запропоновано методичний підхід щодо позиціонування території на основі оцінки її маркетингової привабливості та проведено деталізацію його етапів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444Item Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналах(Курский государственный университет, 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaItem Тенденції розвитку світової роздрібної торгівлі(Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov Oleksiivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaItem Дослідження сутності та особливостей формування маркетингової політики розподілу підприємства(ГО "Центр економічних досліджень та розвитку", 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaItem Етапи еволюції та підходи до визначення розподілу(Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, 2012) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaItem Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики(Деловая полиграфия, 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaItem Маркетингова привабливість регіону як інструмент забезпечення його інноваційного розвитку(Сумський державний університет, 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov Oleksiivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaItem Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства(ПВНЗ "Університет економіки і підприємництва", 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaУ статті проведено аналіз поняття «маркетингова політика розподілу». Визначено місце маркетингової політики розподілу в господарській системі підприємства; розглянуто її завдання та функції. Удосконалено схему планування та розроблення заходів політики розподілу на підприємстві. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533