Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/147

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій
    (Науковий вісник Ужгородського університету, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті досліджено підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій, узагальнено класифікацію інструментів просування, виконано порівняльний аналіз можливості використання нетрадиційних інструментів маркетингових комунікацій та різних видів сарафанного радіо у діяльності промислових підприємств,запропоновано критерії визначення ATL-, BTL- та TTL-комунікацій, а також узагальнено класифікацію інструментів маркетингових комунікацій за видами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899
  • Item
    Формування результату діяльності промислового підприємства
    (ПВНЗ "Хмельницький економічний університет", 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    Метою дослідження є побудова моделі процесу просування продукції із застосуванням видів МК та обґрунтування результату комунікаційної діяльності підприємства для продукції промислового призначення, що досягається за допомогою запропонованої моделі та відображається в етапах планування комунікаційної діяльності підприємства. У статті запропоновано модель процесу просування продукції промислового підприємства з використанням маркетингових комунікацій за видами, досліджено часові діапазони оперативного, тактичного та стратегічного рівнів управління, запропоновано критерії формування результату комунікаційної діяльності підприємства для продукції промислового призначення, а також досліджено планування комунікаційної діяльності підприємства за запропонованими етапами. Планування комунікаційної діяльності промислового підприємства за рівнями та з використанням запропонованої моделі процесу просування за допомогою інтегрування управлінської, комунікаційної та споживчої підсистем дозволяє підвищити ефективність комунікаційної діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36898
  • Item
    Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятий
    (2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті досліджено підходи до визначення ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій, запропоновано модифікацію методики рентген-аналізу з використанням синтезу класифікації маркетингових комунікацій за видами і рівнів управління, що забезпечує стійкий розвиток підприємства і застосовується для оцінки ефективності просування, проаналізовано класичну модель отримання ефекту синергії від використання інтегрованих маркетингових комунікацій, а також обгрунтовано отримання додаткового ефекту синергії при інтеграції маркетингових комунікацій за запропонованою схемою. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
  • Item
    Разработка подхода к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций
    (Цифрова типографія, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті описано підхід до визначення ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій при їх інтеграції за видами та рівнів управління. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33491
  • Item
    Використання новітніх інструментів просування у діяльності промислових підприємств
    (Мукачівський державний університет, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті досліджено можливості використання нестандартних інструментів маркетингових комунікацій промисловими підприємствами в частині їх інтеграції за видами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33480