Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/147
Browse
6 results
Search Results
Item Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях(Центр научного знания «Логос», 2013) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaВ статье предложены этапы оценки текущего состояния маркетинговых каналов на промышленном предприятии. Определены показатели, на основе которых целесообразно оценивать финансовое и маркетинговое состояние каналов. Выбраны соответствующие стратегии управления маркетинговыми каналами в зависимости от их состояния. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33076Item Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку(Сумський державний університет, 2011) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaПроаналізовано сучасні підходи до розуміння території як геотовару; здійснено узагальнюючу класифікацію споживачів територільного продукту; визначено теоретичні основи територіального позиціонування. Запропоновано методичний підхід щодо позиціонування території на основі оцінки її маркетингової привабливості та проведено деталізацію його етапів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444Item Тенденції розвитку світової роздрібної торгівлі(Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov Oleksiivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaItem Етапи еволюції та підходи до визначення розподілу(Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, 2012) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaItem Оцінка упаковки на ринку сокової продукції(2012) Гайдабрус, Наталія Віталіівна; Гайдабрус, Наталия Виталиевна; Gaidabrus, Nataliia Vitaliivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaУ роботі запропоновано підхід щодо комплексної оцінки упаковки сокової продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29582Item Маркетингова привабливість регіону як інструмент забезпечення його інноваційного розвитку(Сумський державний університет, 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov Oleksiivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna